مپ استار ، اخبار داغ رستورانهای سراسر کشور

  • کافه رستوران پرطرفدار ویر
    کافه رستوران پرطرفدار ویر
    کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

    تاریخ درج :1403/01/01

  • کافه رستوران معروف سالرنو
    کافه رستوران معروف سالرنو
    کافه رستوران سالرنو ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و دقیق ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار فرحزادی ، رو به روی میلاد نور ، تراس برج ستین ، که همه روزه از ساعت پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/12/23

  • کافه رستوران معروف آستیاژ
    کافه رستوران معروف آستیاژ
    کافه رستوران آستیاژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : تهران ، هروی شمس آباد ، میدان بهشتی ، خیابان ابوالحسنی ، پلاک ۴۷ ، که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/12/16

  • کافه معروف دهوک
    کافه معروف دهوک
    کافه دهوک ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : حکیم غرب ، پیامبر مرکزی ، مرکز خرید نور ، طبقه اول که همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب ، پذیرای مشتریان گرامی می باشد.

    تاریخ درج :1402/12/09

  • کافه رستوران معروف پاییز طلایی
    کافه رستوران معروف پاییز طلایی
    کافه رستوران پاییز طلایی ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان ناهیدی ، نبش خیابان محمدی ، که همه روزه از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/12/02

  • عمارت معروف میرزاخانی
    عمارت معروف میرزاخانی
    عمارت میرزا خانی ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و دقیق ) واقع در : تهران ، میدان فردوسی ، خیابان موسوی ، کوچه محمد آقا ، پلاک ۲۷ که همه روزه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/11/25

  • کافه پر طرفدار سکندکاپ
    کافه پر طرفدار سکندکاپ
    کافه سکندکاپ (با کادری مجرب و مدیریتی دقیق و حرفه ای ) واقع در : ولنجک ، خیابان ۱۳ ، پاساژ گالریا ، طبقه اول می باشد ، که از جمله معروف ترین کافه های پایتخت است و همه روزه از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/11/18

  • رستوران پر طرفدار آلباتروس لانژ
    رستوران پر طرفدار آلباتروس لانژ
    رستوران آلباتروس لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) ، واقع در : مرزداران ، تقاطع ناهید ، پلاک ۲۰۰ ، طبقه ۵ و ۶ می باشد که از جمله معروف ترین رستوران های پایتخت است و همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/11/11

  • رستوران پرطرفدار دلوان لانژ
    رستوران پرطرفدار دلوان لانژ
    رستوران دلوان لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سپهبد قرنی ، رو به روی بیمارستان آپادانا ، پلاک ۲۱۲ ، که همه روزه از ساعت ۸:۰۰ صبح تا ۳:۰۰ بامداد ، پذیرای عموم مشتریان می باشد .

    تاریخ درج :1402/11/04

  • رستوران ترکیه ای معروف کوکوریچ
    رستوران ترکیه ای معروف کوکوریچ
    رستوران ترکیه ای کوکوریچ ( باکادری مجرب و حرفه ای ، ومدیریتی عالی ) واقع در : ضلع جنوب غربی میدان شیخ بهائی ، نبش کوچه وحدت ، مرکز خرید سئول ، پلاک ۵۵ که همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر الی ۱۷ و ۱۹ تا ۲۳:۴۵ شب ، پذیرای عموم مشتریان می باشد . مشتریان عزیزی که علاقمند به غذا های خوش طعم و رنگ ترکیه ای می باشند ، می توانند برای صرف یک وعده لذیذ و خاص ، به این رستوران معروف به همراه خانواده و یا دوستان خود ، مراجعه کنند .

    تاریخ درج :1402/10/27

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟