قیمت و خرید ساعت هوشمند میدسان مدل a1
قیمت و خرید ساعت هوشمند میدسان مدل a1

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک  کنید

قیمت و خرید ساعت هوشمند میدسان مدل a1

ساعت هوشمند امروزه استفاده ی زیادی دارد و کار کاربر را خیلی زیاد راحت می کند و ان را جلو می برد ، برای مثال این ساعت های هوشمند کوچک ترین کارهایی که شما را مجبور می کند که از گوشی دیدن کنید را جلوگیری کرد و شما فقط با نگاه به ساعتی که بر روی مچ خود دارید به راحتی می توانید تمام اعلان ها را چک کنید.
هم چنین می توانید تمامی تماس ها و نوتفیکیشن ها و دیگر اپلیکیشن ها را چک کنید چرا که گوشی شما با ساعت همگام سازی شده است. این ساعت هوشمند میدسان قابلیت مکالمه نیز دارد، ومی توانید هنگامی که تماس داشته باشید ان را رد کنید و یا وصل کنید و حتی بدون اینکه به گوشی خود احتیاجی داشته باشید به مکالمه بپردازید، چرا که این ساعت هوشمند دارای جایگاه سیم کارت نیز هست و این ویژگی ان را از بقیه ساعت ها جدا می کند.
این ساعت هوشمند میدسان  از لحاظ ظاهری شباهت زیادی با اپل واچ دارد و این موجب می شود که فرد احساس خوب داشتن یک ساعت هوشمند لاکچری را داشته باشد، در حالی که با قیمتی ارزان تر ان را تجربه می کند. این ساعت قابلیت پخش موسیقی را نیز دارد و شما می توانید از طریق گوش دادن به ساعت از موسیقی لذت ببریم. حتی زمان هایی که به گوشی خود دسترسی ندارید می توانید، از طریق دوربینی که این ساعت دارد از چیزی که پسندیده اید، عکس برداری کنید و سپس ان را مشاهده کنید، و از این همه مطالب در داخل یک ساعت هوشمند ارزان استفاده کنید.
متریالی که در ساخت این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است موجب شده که مقاوم و بادوام باشد اما با همه ی این ها بهتر است که از ان در برابر ضربه نیز مواظبت کنید. البته برخی از افراد و کاربران معتقد هستند که صفحه نمایشگر این ساعت برای دست خانم ها کمی بزرگ است، بند این ساعت سیلیکونی می باشد که مچ دست را اذیت نمی کند و حساسیتی ایجاد نمی کند اما برخی عقیده دارند که این بند دستشان را کمی رنجانده است.
رزولوشن و پیکسل این گجت ۲۴۰ در ۲۴۰ می باشد و اندازه صفحه نمایشگر ان، ۱.۵ اینچ است. از لحاظ لمسی و تاچ بودن بسیار روان است و قدرت تاچ ان بالاست، تمامی امکانات این گجت ساده است و به راحتی می توان با ان کار کرد اما به دلیل کوچک بودن صفحه نمایشگر ، تایپ کردن با ان کمی مشکل است.
ساعت هوشمند میدسان از طریق بلوتوث می تواند به دیگر وسایل ارتباط برقرار کرده و متصل شود، بدین ترتیب می توان تمامی شبکه های اجتماعی خود را چک کنید و به ان ها پاسخ دهید. در ان بلندگوی قوی و میکروفون قرار داده شده است که بسیار واضح و با کیفیت صدا را پخش می کند که برای مکالمه و گوش دادن موسیقی از ان استفاده می توان کرد.
برای نصب سیم کارت نیز باید به خاطر داشته باشید که جای ان در زیر باتری ساعت قرار گرفته است و بایستی درپوش ان را بردارید و باتری را خارج کنید و سپس سیم کارت را در ان جا بیندازید، سعی کنید اینکار را با احتیاط انجام دهید.
این ساعت هوشمند دارای تقویم، زنگ هشدار، دوربین و انتی لاست می باشد که از قابلیت های شگفت انگیز ان می باشد، حافظه ی داخلی این گجت ۳۲ گیگابایت می باشد که می توان در ان مموری کارت نیز قرار داد.
این ساعت هوشمند دارای گام شمار و تخمین مسافت طی شده می باشد، که در ورزش می توان از ان استفاده کرد، و هم چنین کنترل خواب را نیز انجام می دهد، اما زیاد نمی توان از ان انتظار داشت.