دوربین دیجیتال کانن EOS 5D Mark IV برای عکاسان حرفه ای
دوربین دیجیتال کانن EOS 5D Mark IV برای عکاسان حرفه ای

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

دوربین دیجیتال کانن EOS 5D Mark IV برای عکاسان حرفه ای

دوربین دیجیتال کانن EOS 5D Mark IV از جمله با کیفیت و حرفه ای ترین دوربین های موجود در دنیا می باشد ، در خصوص ویژگی های منحصر به فرد این دوربین باید ذکر کرد که ، این دوربین مجهز به یک حس گر فول فریم از انواع CMOS شده که باعث تفکیک پذیری 30.4 مگاپیکسلی می شود . همچنین لازم به ذکر است که این دوربین ، دارای یک پردازش گر +DIGIC 6 می باشد که تمام پردازش های مورد نیاز را با دقت کامل و در نهایت سرعت انجام می دهد . 
این دوربین فوق پیشرفته دارای دامنه حساسیت ایزوی 32000-100 می باشد که قابلیت افزایش تا 102400-50 را نیز دارا می باشد . و به همین دلیل امکان ثبت تصاویری زیبا ، با روشنایی عالی و مهم تر از همه با حداقل نویز با این دوربین در محیط های کم نور ، امکان پذیر می باشد . 
از دیگر ویژگی های مثبت دوربین EOS 5D Mark IV می توان به سرعت آن اشاره کرد ، افرادی همچون عکاسان گروه خبری و یا حتی ورزشی و .. که از لحظه به لحظه سوژه خود عکاسی می کنند ، می توانند با انتخاب این دوربین خاص ، از نهایت ثبت تصاویر لذت ببرند چرا که EOS 5D Mark IV تصاویر را با سرعت باورنکردنی 7  فریم بر ثانیه ثبت می کند . 
در خصوص سیستم فوکوس دوربین کانن EOS 5D Mark IV باید ذکر کرد که ، این دوربین دارای یک سیستم فوکوس خودکار مشبک می باشد که دارای چیزی حدود شصت و یک نقطه فوکوس است ، نکته ای که در این خصوص حائز اهمیت می باشد این امر است که از این شصت و یک نقطه فوکوس ، حدود چهل و یک نقطه از نوع کراس می باشد ، که این امر از جمله ویژگی های مثبت این دوربین محسوب می شود . 
کانن EOS 5D Mark IV دارای نمایش گر لمسی نیز می باشد ، که دارندگان این دوربین می توانند تنها با لمس صفحه نمایش ، فوکوس را تنظیم کنند . 
اما این تمام مزایای دوربین EOS 5D Mark IV نمی باشد ، بلکه این دوربین در زمینه فیلم برداری نیز از جمله برترین ها محسوب می شود ، دوربین کانن دارای قابلیت فوق العاده فیلم برداری با رزولوشن 4K است ، بدین معنی که می توان با EOS 5D Mark IV با حداکثر سرعت باور نکردنی 30 فریم بر ثانیه ، ویدئو های DCI 4K با رزولوشن 2160 × 4096 را ثبت کرد . 
در خصوص مشخصات بدنه دوربین کانن EOS 5D Mark IV باید افزود که ، جنس بدنه این دوربین از آلیاژ منیزیم می باشد ، و به همین علت دارای دوام و همچنین استحکام بسیار بالایی است ، همچنین لازم به ذکر است که از این دوربین می توان در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد ، چرا که کانن EOS 5D Mark IV در برابر آب ، و گرد و غبار از مقاومت بالایی برخوردار  می باشد . 
نمایش گر این دوربین ، یک نمایش گر 3.2 اینچی لمسی LCD است که ، دقت نمایش آن چیزی حدود 1.62 میلیون نقطه می باشد . 
از دیگر امکانات دوربین کانن EOS 5D Mark IV می توان به ، دارا بودن یک ماژول GPS اشاره کرد ، که می توان موقعیت جغرافیایی تصاویری که به وسیله دوربین ثبت شده را ، بر روی عکس ها همچون یک برچسب زد ، همچنین این دوربین به wifi و NFC نیز مجهز می باشد ، در خصوص باتری دوربین کانن EOS 5D Mark IV باید افزود که باتری آن ، لیتیوم یون LP-E6N می باشد .