دوربین های عکاسی میان رده
دوربین های عکاسی میان رده

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیککنید

دوربین های عکاسی میان رده

دوربین های عکاسی برای ثبت بهترین لحظات و خاطره ها بسیار مورد استفاده افراد قرار می گیرند و همیشه کسانی هستند که کلاس های اموزش عکس برداری را شرکت کنند و این هنر زیبا را بیاموزند. دوربین ها نیز دارای سه رده پایین رده، میان رده و پرچمدار هستند که ما در این مطلب بنا داریم ، میان رده ها را معرفی کنیم.
با وجود اینکه دوربین های میان رده از لحاظ رزولوشن و کیفیت تفاوت چندانی با دوربین های پایین رده ندارد اما از لحاظ ایزو فرق دارد و می توان در شرایط کم نور عکس های به نسبت خوبی انداخت. کلید هایی که بر روی این دوربین ها وجود دارد، به کاربر کمک می کند تا به راحتی عکاسی کند و به تنظیمات ان دسترسی داشته باشد، البته این نکته را بایستی گفت که اگر با این کنترل ها و کلید ها مشکل دارید این گونه دوربین ها از حالت اتوماتیک پشتیبانی می کنند.
یکی از بهترین دوربین ها دوربین کانون ۷۵۰۰ می باشد که رزولوشن ان ۲۰.۹ می باشد و فیلم برداری ان ۴ کا می باشد، و کیفیت بسیار خوبی دارد و قدرت فوکوس ان در شب و هم در روز عالی است. بدنه ی این دوربین کوچک است و می تواند ۸ فریم بر ثانیه عکاسی پی درپی داشته باشد. البته این راهم باید گفت که قیمت ان ارزان است.
دوربین بعدی کانن ۸۰ دی می باشد ، صفحه ی ان ۳ اینچ است و سرعت عکاسی پی در پی ان ۷ فریم بر ثانیه است. رزولوشن ان ۲۴.۶ می باشد و کیفیت خوبی را دارد، این دوربین یکی از بهترین های میان رده می باشد که می توان با ان خاطرات را ثبت کرد. این دوربین بی نظیر ، می تواند در حالت لایو بر روی سوژه مورد نظر فوکوس کند و یک عکس حرفه ای و پرتره بیندازد. طراحی بدنه ی ان فوق العاده است و به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی به تنظیمات و کنترل ها و کلید های ان دسترسی داشته باشد.
دوربین شگفت انگیز دیگر، دوربین نیکون ۵۰۰ می باشد که در طراحی و ساخت بی نظیر و زیبا می باشد، رزولوشن ان ۴۰.۶ بوده و در فیلم برداری ۴ کا می باشد، کیفیت و فوکوس خوبی دارد و اندازه صفحه ی نمایشگر ان ۳.۴ اینچ است و برای کاربر کلید های مخصوص دارد و می توان عکس ها را در ان ادیت نیز کرد.
نیکون بسیاری از قابلیت های پرچمدار خود را دارا می باشد، و بدنه ی کوچکی دارد که می تواند با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه عکاسی کند و در شب و محیط کم نور نیز قابلیت خوب عکس برداری و فیلم برداری دارد و به خوبی می تواند بر روی سوژه ها فوکوس کند. بدنه سخت و قوی ان در شرایط سخت نیز به کاربر کمک می کند و عکس و فیلم را به بهترین وجه ثبت می کند، می توان گفت که این قابلیت نیکون ان را به یک دوربین مناسب جهت عکس برداری اکشن و حیات وحش تبدیل می کند.

کانن مارک نیز از دوربین های میان رده می باشد، صفحه نمایشگر ان ۳ اینچ است و از لحاظ پیکسل و رزولوشن بالا و با کیفیت است و در سرعتی به اندازه ۷ فریم بر ثانیه عکاسی می توان با ان انجام داد و دارای دکمه های کنترل می باشد که فرد به راحتی می تواند از ان ها استفاده کند. کانن مارک پیشرفت زیادی داشته و از سنسور و پردازشگر سریع برخوردار است.
سیستم اتوفوکوس این دوربین تصاویر فوق العاده با کیفیتی را به شما تحویل می دهد، هم چنین دارای لرزشگیر نیز هست.