ساعت هوشمند ارزان و بررسی مشخصات آن
ساعت هوشمند ارزان و بررسی مشخصات آن

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

ساعت هوشمند ارزان و بررسی مشخصات آن


بعضی از افراد برای خرید گجت مخصوص ، برنامه ریزی می کنند و برخی دیگر بدون شناخت ان را تهیه می کنند ، لازم است که در مورد این ساعت های هوشمند مطالعه و تحقیق کنید و بعد ان ها را خریداری کنید. اگر می خواهید یک ساعت هوشمند ارزان تهیه کنید بهتر است که بدانید چه ویژگی هایی برای گجت خود در نظر دارید و چه چیزهایی را نمی خواهید، چرا که به دلیل ارزان بودن خیلی از قابلیت ها را نخواهد داشت، پس بهتر است که خوب بدانید به چه چیزی نیاز دارید.
اسمارت واچ مدل تی ۸۰ یک ساعت هوشمند ۵۰۰ هزار تومانی می باشد،این ساعت ۶۵ گرم وزن دارد و بسیار مناسب افراد ورزشکار می باشد و صفحه نمایشگر ان حالت مربعی دارد، و البته که شفاف و واضح است و حتی در برابر نور خورشید به خوبی می توان ان را مشاهده نمود، از طرفی بند این ساعت به خوبی روی مچ دست چفت می شود و طراحی ان بسیار زیباست و اصلا دست را اذیت نمیکند و حساسیت ایجاد نمی کند.
رزولوشن ان ۲۴۰ در ۲۴۰ است و کیفیت بالایی دارد، هم چنین باید این نکته را ذکر کرد که بند ان سیلیکونی می باشد از طرفی صفحه نمایشگر ان لمسی نمی باشد.
سازگاری بالایی با سیستم عامل های اندروید و ایفون دارد و ضد اب و گردو غبار می باشد،امکان تنظیم نور را داشته و دارای انواع مد های ورزشی می باشد، هم چنین می توان نوتفیکیشن های شبکه های اجتماعی را از طریق ان چک کرد.
هم چنین از دیگر قابلیت های ان می توان به کنترل خواب و داشتن محاسبه کالری اشاره کرد، اما جی پی اس ندارد.
نوع دیگر این گجت ها اسمارت واچ شیائومی می باشد، این برند بسیار محبوب است و کاربران زیادی دارد و این گجتی که قرار است معرفی شود نیز در رنج قیمت ۵۰۰ هزار تومان است. 
ساعت هوشمند شیائومی صفحه نمایشگر مستطیلی شکل دارد که از جنس شیشه است و خود ساعت از نوع فلز که بند ان سلیکونی بوده و از پلی کربنات هم تشکیل شده است، که توسط سگک مناسب دور مچ چفت می شود و اصلا دست را اذیت نمی کند، اندازه صفحه نمایشگر ان ۱.۲۵ اینچ بوده و لمسی و رنگی است و کیفیت خیلی خوبی دارد، و بسیار مناسب خانم ها و اقایان می باشد.
دارای جی پی اس بوده ولی سیم کارت در ان جای نمی گیرد، دارای کنترل خواب و فشار سنج نیز هست که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .
گجت بعدی، ساعت هوشمند جی دبلیو می باشد که قابلیت منحصر به فرد ان ایجاد مکالمه است، این ساعت بی نظیر را می توانید در حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان خریداری کنید که هر چند تمامی این گجت ها بر اساس قیمت دلار ، قیمتشان بالا و پایین می شود و چه بسا با بالا رفتن دلار ، قیمت این ها نیز کمی گران تر شود اما در برابر دیگر پرچمداران قیمت مناسبی دارند.
این گجت در سه رنگ طلایی، سفید و مشکی تولید شده که به بازار عرضه گشته است، دارای صفحه نمایشگر با کیفیت و رنگی بوده و کاربر به خوبی می تواند با ان کار کند.
این ساعت قابلیت پخش موسیقی را دارد و مجهز به فشارسنج و گام شمار می باشد و خواب را کنترل می کند،قابلیت اتصال به اینترنت را داشته و نوتفیکیشن های شبکه های مجازی را اعلام می کند، اما اندروید ان قابلیت ارتقا ندارد و از جی پی اس پشتیبانی نمی کند.
ترکیب فلز و پلاستیک در این گجت باعث زیبایی دو چندان ان می شود و ان را بی نظیر می کند.