بررسی تلویزیون 65 اینچ ۴ کا سونی
بررسی تلویزیون 65 اینچ ۴ کا سونی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

بررسی تلویزیون 65 اینچ ۴ کا سونی

شرکت سونی هر ساله محصولات جدید خود را روانه بازار می کند و همیشه قابلیت ها و امکانات ویژه ای را برای ان ها در نظر می گیرد، تلویزیون های سونی تنها برای یک مورد ، استفاده نمی شوند می توان مثال زد که فقط برای ورزش و یا فقط برای فیلم کارایی ندارد، بلکه برای تمامی وجه ها کارایی داشته و امکانات زیادی دارند. میزان کیفیت این تلویزیون ها بالا بوده و تاخیر در ورودی ان ها کم است و تصاویر را کاملا واضح و شفاف پخش می کنند.
از لحاظ قیمت نیز محصولات این شرکت در مقایسه با دیگر کمپانی ها پایین تر است. اما خب در کنار همه ی این ویژگی های خوبی که تلویزیون های سونی دارند، دارای یک سری نقاط ضعف نیز هستند، برای مثال می توان گفت که با اینکه فرکانس در تمامی این تلویزیون ها چیزی حدود ۱۲۰ مگاهرتز است ولی به هیچ عنوان نمی توان لرزش را در ان حذف کرد. در برخی از رده های این تلویزیون های شرکت سونی که رده بالا هستند ، شاهد افزایش قیمت هستیم. این تلویزیون ۶۵ اینچ سونی دارای قابلیت های فراوانی می باشد که فروش ان را زیاد کرده و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، نوع ان تخت بوده و رزولوشن ان ۳۸۷۰ در ۲۱۴۵ می باشد و از لحاظ کیفیت تصویر بی نظیر است و دارای ۱۶ میلیون رنگ می باشد.
نسبت اندازه تصویر ۱۶ در ۹ می باشد و دارای دو بلندگو می باشد که از نوع استریو بوده و صدا را با کیفیت هر چه تمام تر پخش می کند، این بلندگو ها دارای قابلیت پخش صدا به صورت دالبی نیز می باشد و قدرت پخش ان ۲۰ وات است. از لحاظ تنظیمات به راحتی به کاربر خدمات ارائه می دهد. هم چنین می تواند به وایفای متصل شود و به خوبی در وبگاه ها و سایر سایت ها فعالیت های خود را انجام دهید. پردازنده ی مرکزی ان ۴ هسته ای می باشد و بسیار پرقدرت است.
سیستم عامل موجود در این تلویزیون هوشمند، اندروید می باشد. تعداد درگاه های اتصال اچ دی ام ای ان ۳ عدد و تعداد درگاه های یو اس بی ان ۲ عدد می باشد. این تلویزیون دوربین ندارد اما دارای اپلیکیشن می باشد.
خروجی صدای ان کواکسیال می باشد و از لحاظ نور دهی تصویر ان بسیار طبیعی است، هم چنین می توان گفت که در کنار تمامی این شبکه های تلویزیونی که ان را اجرا می کند می تواند شبکه های استانی را نیز اجرا کند، هم چنین به علت داشتن چندین اپلیکیشن در ان می توان به شبکه موسیقی و انواع فیلم و سریال و بازی نیز متصل شد. 
در این تلویزیون قابلیت خاصی وجود دارد و ان هم این است که می توان تمامی برنامه ها را برای تماشا در وقت دیگر ضبط کرد و حتی به هنگام خرید در اولین استفاده نیز می توانید تا ۱۴ روز پیش برنامه های تلویزیون را به صورت ضبط شده در ان مشاهده کنید.
در جعبه ی این تلویزیون می توانید دفترچه راهنما، کنترل و یا همان ریموت، و تمامی کابل ها و سیم های مورد نیاز را دریافت کنید.
این تلویزیون از جنس فلز بوده و فریم ان الومینیومی می باشد و قابلیت نصب بر روی میز تلویزیون های دیواری نیز دارد، این تلویزیون ها قابلیت اتصال از طریق بلوتوث با لپ تاپ و گوشی تلفن همراه را دارند.
اندازه ی این تلویزیون بسیار مناسب است و به خوبی حالت سینما را برای افراد تداعی می کند ، حتی می توان  در کنج اتاق پذیرایی نیز این تلویزیون را نصب کرد. هم چنین در برنامه های ان علاوه بر شبکه های تلویزیونی ، می توان امواج رادیو را نیز دریافت کرد و گوش داد.