همه چیز درباره ی شرکت معروف هو آ وی
همه چیز درباره ی شرکت معروف هو آ وی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

همه چیز درباره ی شرکت معروف هو آ وی 


از جمله شرکت های موفق و معروف در زمینه شبکه های کامپیوتری و ارتباطات ، می توان به شرکت چند ملیتی واوِی یا به اصطلاح عموم مردم ، هو آ وی اشاره کرد . این شرکت بزرگ و معروف که در سال 2012 به عنوان ، بزرگترین و موفق ترین شرکت در زمینه ، ارائه سرویس های ارتباطی معرفی شد در ، شنزن چین قرار دارد . 
در واقع ، می توان گفت که داستان این شرکت بزرگ از یک اراده و عزم برای داشتن یک شرکت مخابراتی بومی شروع شد ، حدود سال 1980 میلادی ، دولت چین سعی داشت تا به وسیله استراتژی چند گانه ، زیر ساخت های مخابراتی کشور را به طور اعجاز انگیزی وسعت ببخشد ، در طول این مدت دولت چین سعی داشت ، تا به وسیله گروه های تحقیقاتی چینی ، با سرمایه گذاری با انواع شرکت های خارجی ، توسعه و فناوری لازم را به دست آورد . که در نهایت در سال ، 1987 میلادی رن ژنگفی که معاون و مدیر سابق ارتش آزادی بخش بود ، موفق شد در شنزن چین یک شرکت مخابراتی را تاسیس کند . 
رن ژنگفی ، با تکیه بر تحقیقات و همچنین تکیه بر توسعه بومی موفق به احداث شرکت خود شد ، او امیدوار به آینده ای درخشان و پر قدرت برای رقابت با ابر قدرت های موجود در بازار بود . 
در آن زمان ، مهم ترین و اصلی ترین محصول این شرکت ، فروش سوییچ هایی بود که از هنگ کنگ وارد می شد ، اما شرکت هو آ وی فقط مشغول فروش این  محصولات نبود بلکه ، به وسیله سرمایه گذاری بر روی مهندسی معکوس ، سعی داشت تکنولوژی تولیدی خود را به طور وسیعی گسترش دهد . سرانجام شرکت هو آ وی در سال 1990 میلادی سوییچ های PBX تولید خود را به طور محدودی به هتل ها و انواع شرکت های کوچک فروخت . پس از گذشت مدتی این شرکت در سال ، 1993 میلادی به موفقیتی بزرگ دست یافت ، شرکت هو آ وی توانست C&C08 را راه اندازی کند که یک برنامه کنترل سوییچ تلفن بود . شرکت هو آ وی با مستقر شدن در شهر ها و روستا ها و ... و با شعار تاکید بر خدمات و قابلیت شخصی سازی ، سرانجام موفق شد تا به بازار اصلی وارد شود . 
شرکت هو آ وی ، موفق شد تا در سال 1997 میلادی اولین قرارداد خارج از کشور خود را منعقد کند ،  و پس از گذشت سه سال این شرکت بزرگ ، توانست نفوذ خود را در بازار های دیگر کشور ها زیاد کند ، و به طبع فروش و سود بسیار بالایی را  به دست آورد ‌ . 
سرانجام در سال  2009 میلادی ، شرکت هو آ وی از اولین تلفن همراه خود با سیستم عامل اندروید رو نمایی کرد و پس از آن ، به طور مداوم هر سال از موبایل های با کیفیت تر و در عین حال پیشرفته تر از نسخه های قدیمی خود ، رونمایی و عرضه کرد . شرکت هو آ وی ، با فروش 21.8 میلیارد دلاری محصولات خود ، توانست در سال 2010 به عنوان یکی از پانصد شرکت برتر جهان شود .  امروزه محصولات این شرکت در بیش از صد و هفتاد کشور عرضه می شود و شرکت هو آ وی به عنوان سومین برند پر طرفدار موبایل  دنیا است . 
اما تنها گوشی های موبایل محصول شرکت هو آ وی نیستند ، بلکه این شرکت به عنوان یک برند بسیار معروف و بزرگ در زمینه تولید تجهیزات شبکه ، در جهان مطرح است ، به طوری که به نام ترین و بزرگ ترین شرکت های موجود در جهان از محصولات این شرکت برای تجهیزات شبکه خود استفاده می کنند .