گوشی سونی اکسپریا z3 plus
 گوشی سونی اکسپریا z3 plus

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

گوشی سونی اکسپریا z3 plus

شرکت سونی همه ساله از قدیم الایام محصولات بسیار با کیفیتی را به معرض نمایش گذاشته و از بهترین ها رونمایی می کند و دیگر کمپانی ها با این شرکت بزرگ همواره در رقابت بوده و هستند. این گوشی بی نظیر و زیبا از نوع اکسپریا و مدل زد می باشد، رنگ های این گوشی سبز و مسی،سفید و مشکی می باشد و پردازنده ی ان هشت هسته ای و بسیار پرقدرت است و توان اجرا ی اغلب برنامه ها و اپلیکیشن ها را دارد. وزن این گوشی منحصربفرد شرکت سونی ۱۴۴ گرم است که به راحتی حمل می شود و بسیار سبک و خوش دست می باشد.
دارای بلندگوی استریو بوده که قابلیت پخش صدا به صورت دالبی اتموس نیز می باشد و جک ان ۳.۵ میلی متری می باشد. دارای دو دکمه است که یکی مربوط به پاور دستگاه است و دیگری مربوط به ولوم صدا می باشد. پیکسل و رزولوشن بالایی در این دستگاه وجود دارد، همراه با این گوشی دفترچه راهنما و کابل شارژ و هندزفری نیز موجود می باشد که کاربر می تواند از ان ها به خوبی استفاده کند.
حافظه ی داخلی ان ۱۲۸ گیگابایت بوده و می تواند حدود ۸ گیگابایت نیز به صورت مموری کارت در خود جای دهد. سیستم عامل ان از نوع اندروید بوده و قابلیت ارتقا دارد، هر چند که شرکت سونی در برخی از گوشی های هوشمند خود سیستم عامل ویندوز را اعمال کرده است.
این گوشی هوشمند دارای قابلیت ضد گرد و غبار و اب و رطوبت بوده و تا عمق ۱.۵ متری می تواند کارکند و اسیبی نبیند.
از لحاظ امکانات امنیتی ان می توان به: تشخیص چهره، حسگر اثر انگشت، ایجاد رمز اشاره کرد. در این گوشی سیم کارت از نوع نانو جایگذاری می شود و مکالمه با ان به بهترین کیفیت خود انجام می شود.
صفحه نمایشگر ان بسیار با کیفیت و شفاف است، هم چنین قابلیت ضد خش و ضد ضربه را دارد و نسبت به اثر انگشت مقاومت خوبی دارد و کثیف نمی شود،  قابلیت تاچ ان بی نظیر بوده و سرعت بالایی دارد، دارای رادیو اف ام بوده که می توان با هندزفری به ان گوش داد.
دوربین پشتی این گوشی ۲۰ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی ان ۵ مگاپیکسلی می باشد و بهترین کیفیت را دارد و به خوبی می توان با ان عکس برداری و فیلم برداری کرد.
درمورد فیلم برداری قابلیت های پانوراما، اچ دی ار و فوکوس لمسی و فلش نیز هست.
باتری ان از نوع لیتیوم یون بوده و غیر قابل تعویض می باشد، پس بهتر است در هنگام کار با ان به خوبی مراقبت نمایید. عمر باتری ان بسیار مفید است و شارژ را چند ساعت نگه میدارد، و کارکرد ان ۲۳۹۰ میلی امپر در ساعت است.
هم چنین قابلیت این را دارد که از فست شارژینگ استفاده کرده و در عرض ۳۰ دقیقه ۶۰ درصد ان پر شود. از لحاظ کارت گرافیکی نیز از نوع اندرو می باشد و ۱۶ میایون رنگ را دارد، یکی از مشکلات این گوشی سر بودن بدنه ی ان است که به راحتی از دست می افتد و حتی برداشتن ان از روی سطوح نیز کار اسانی نیست.
بدنه ی ان فلزی بوده و فریم ان الومینیومی می باشد، دارای درگاه یو اس بی هم هست که می توان از این طریق به سایر دستگاه ها اتصال می یابد.
زد پلاس در واقع پرچمدار شرکت سونی نیست حتی این مطلب را ژاپنی ها نیز به ان اعتراف کردند، این گوشی در واقع نسخه به روز شده و بهینه شده ی اکسپریا زد می باشد.در واقع می توان گفت که این گوشی نسبت به سری قبلی خود بهتر شده و امکانات بیشتری دارد.