بررسی جدیدترین نسخه وان پلاس نورد با رنگی استثنائی
بررسی جدیدترین نسخه وان پلاس نورد با رنگی استثنائی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

بررسی جدیدترین نسخه وان پلاس نورد با رنگی استثنائی 

گوشی هوشمند و زیبای وان پلاس نورد ، که در تیرماه سال جاری معرفی شد ، از جمله برترین و با کیفیت ترین گوشی های هوشمند ، موجود در بازار است که همچون سایر گوشی ها ، قابلیت اجرای همزمان دو سیم کارت ( نانو ) را برای کاربر فراهم می کند . و همچنین این گوشی هوشمند دارای شبکه های مخابراتی 2G , 3G , 4G , 5G است .
در خصوص ، طراحی گوشی همراه وان پلاس نورد باید ذکر کرد که ، این گوشی از جمله گوشی های لمسی می باشد که جنس بدنه آن ، متشکل شده است از پلاستیک و شیشه ،  و در دو رنگ زیبا و دلنشین خاکستری و آبی موجود می باشد ، همچنین شایان ذکر است که ضخامت  وان پلاس نورد ، 8.2 میلی متر و طول و عرض این گوشی ، چیزی حدود 158.3 × 73.3  میلی متر می باشد ، در خصوص وزن وان پلاس نورد نیز باید متذکر شد که ، وزن آن تقریبا 184 گرم می باشد .
گوشی هوشمند وان پلاس نورد ، از جمله گوشی هایی می باشد که دارای چهار دوربین مجزا ، 48 , 8 , 5 , 2 مگاپیکسل در قسمت پشت گوشی است ، همچنین لازم به ذکر است که کیفیت فیلم برداری با این گوشی هوشمند 4K FULL HD است و سرعت فیلم برداری آن نیز ، 2160 p, 30fps و 1080 p 240 fps می باشد ، وان پلاس نورد دارای فلش ، Dual LED است و مهم تر اینکه دارای لرزش گیر اپتیکال نیز می باشد .
اما باید در خصوص دوربین سلفی این گوشی هوشمند متذکر شد که ، وان پلاس نورد دارای دو دوربین سلفی 32  و 8 مگاپیکسلی است که ، کیفیت فیلم برداری با این دوربین نیز 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه است .
Fluid AMOLED نوع نمایشگر ، وان پلاس نورد است ، و اندازه این صفحه نمایش 6.44 اینچ می باشد ، همچنین ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که صفحه نمایش وان پلاس نورد ، لمسی خازنی است و دارای شانزده میلیون رنگ می باشد ، در خصوص وضوح تصویر در این گوشی هوشمند باید اشاره کرد که ، وضوح تصویر وان پلاس نورد 1080 × 2400 پیکسل و همچنین تراکم پیکسلی آن ، 408 پیکسل بر اینچ می باشد . 
Qualcomm سازنده تراشه وان پلاس نورد است و مدل تراشه آن ، SDM765  Snapdragon765G می باشد ، همچنین ذکر این نکته لازم است که معماری پردازنده وان پلاس نورد 64 بیتی و تعداد هسته های این گوشی هوشمند ، 8 می باشد .
سیستم عامل گوشی هوشمند و با کیفیت وان پلاس نورد ، اندروید 10 است که این امکان را برای کاربران خود به ارمغان می آورد تا فایل های آفیس و Pdf را به راحتی برای آنان نمایش دهد ‌.
در خصوص مقدار ظرفیت حافظه وان پلاس نورد باید اشاره کرد ، که حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت و حافظه اجرایی یا همان RAM ، 8 گیگابایت می باشد .
باتری گوشی هوشمند وان پلاس نورد ، از جمله باتری های با کیفیت و در عین حال غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری است ، که ظرفیتی بالغ بر 4115 میلی آمپر ساعت دارد.
از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به دارا بودن ، قطب نما ، شتاب سنج ، مجاورت ، حس گر اثر انگشت ، GPS و اتصال از طریق Nfc و در نهایت زاویه سنج اشاره کرد . همچنین شایان ذکر است که وان پلاس نورد دارای امکانات چند رسانه ای ، پخش فیلم ، ضبط صدا و پخش موسیقی نیز می باشد ‌.