حس متفاوت و تجربه ای جدید با Huawei media pad
حس متفاوت و تجربه ای جدید با Huawei media pad

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

حس متفاوت و تجربه ای جدید با Huawei media pad

پیش از هر بحثی لازم است ذکر شود که ، Huawei media pad از جمله تبلت های شرکت معروف Huawei می باشد که دارای قابلیت هایی همچون ، قابلیت ارتباط صوتی ، ارسال SMS و حتی MMS است . این تبلت هوشمند ، در سه ماهه سوم سال 2011 معرفی شده و همچنان شاهد حضور پر قدرت آن در میان سایر هم رقیبان خود ، در بازار می باشیم.
در خصوص ، ابعاد و وزن Huawei media pad باید ذکر کرد که ، ابعاد این تبلت هوشمند چیزی حدود ، 190 × 124 × 10.5 میلی متر و وزن آن حدود 390 گرم می باشد . و صفحه نمایش این تبلت زیبا ، از جمله صفحه های نمایش لمسی خازنی IPS LCD ، با دویست و پنجاه و شش هزار رنگ است ، ذکر این نکته در این قسمت حائز اهمیت فراوان می باشد که , ابعاد صفحه نمایش Huawei media pad 800 × 1280 پیکسل ، و 7.0 اینچ ( چیزی حدود 216 پیکسل در هر اینچ ) است . 
Huawei media pad دارای هشت گیگابایت حافظه داخلی ، در خود دستگاه و یک گیگابایت حافظه رم می باشد ، همچنین شایان ذکر است که نوع کارت حافظه این تبلت هوشمند ، میکرو اس دی ، ( تا 32 گیگابایت ) است . در خصوص حافظه دفتر تلفن یا همان مخاطبین ، Huawei media pad و حافظه تماس ها باید ذکر کرد که ، حافظه دفتر تلفن این تبلت ، کاملا نامحدود است و مهم تر اینکه این امکان برای ، کاربر موجود است تا تمامی جزئیات را نیز در قسمت دفتر تلفن ذخیره کند ، و همچنین است در این بخش ، ذخیره حافظه تصویری . 
حافظه تماس Huawei media pad  نیز همچون حافظه دفتر تلفن ، کاملا نا محدود می باشد .
Huawei media pad همچون سایر هم رقیبان خود ، دارای امکانات ارتباطی همچون  ، GPRS ،    EDGE، بلوتوث ، شبکه بی سیم ( هات اسپات ، wifi 802.11 b/g/n , wifi )،   USB و 3G می باشد .
لازم به ذکر است ، که سیستم عامل Huawei media pad اندروید نسخه 3.2  Honeycombاست ،  و نیز این تبلت دارای امکانات دیگری همچون ، مرور گر وب HTML5  ،   GPS with A-GPS) support)  ، MIDP emulator  جاوا via ،   و مهم تر از همه پیغام رسانی SMS , MMS , Email , IM , Push mail  می باشد ، که در نوع خود بی نظیر است .
در خصوص ، دوربین Huawei media pad باید ذکر کرد که دوربین اصلی ، این تبلت هوشمند که در پشت تبلت قرار دارد ، پنج مگاپیکسل می باشد ، 2592 × 1944 پیکسل و همچنین دارای قابلیت هایی همچون ، فوکوس اتوماتیک ، فلش LED ، و مهم تر از همه امکان ثبت اطلاعات مکانی را ، برای کاربر فراهم می کند . همچنین شایان ذکر است که با این تبلت هوشمند می توان با کیفیت 720p از لحظات زیبا و خاطر انگیز خود ، فیلم برداری کرد ، و در خصوص دوربین سلفی تبلت Huawei media pad باید این نکته را ذکر کرد که این دوربین 1.3 مگاپیکسل می باشد .
باتری Huawei media pad ، از باتری های غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری 4100 mAh است که ، زمان آماده باش آن تا حدود دویست ساعت و زمان صحبت آن ، چیزی حدود شش ساعت می باشد .
Huawei media pad همچون سایر تبلت های موجود در بازار ، قابلیت دانلود و اجرای انواع بازی ها را دارد ، و باید ذکر کرد که این تبلت هوشمند ، تنها در یک رنگ مشکی در بازار موجود می باشد .