رونمایی از نسل جدید ایپد مینی
 رونمایی از نسل جدید ایپد مینی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

رونمایی از نسل جدید ایپد مینی

شرکت اپل در جدیدترین ایپد ساخته شده توسط خود این خلاقیت را به کار برده که ان را به حالت مینی دراورده است و از ان رونمایی کرده و به بازار عرضه کرده است، وزن ان حدود ۳۰۰ گرم است و در دو حالت وایفای دار و دیگری وایفای به اضافه ی سلولار می باشد که جزو قابلیتی در این دستگاه می باشد.
تاچ ان بسیار قوی بوده و حالت چند لمسی دارد که بسیار منحصر بفرد است و این حالت تاچ ان از نوع خازنی می باشد، این ایپد بسیار پر طرفدار و محبوب است ، دارای بلندگوی استریو بوده که جک ان ۳.۵ میلی متری است و حتی می تواند صدا ها را به حالت دالبی اتموس پخش کند، که این قابلیت با اتصال هدفون و هندزفری اجرا می شود، عمر باتری ان بسیار مفید است به طوری که ظرفیت ان ۵۱۴۶ میلی امپر ساعت است و می تواند به خوبی شارژ را در خود نگه دارد، جنس این باتری از نوع لیتیوم یون می باشد که غیر قابل تعویض می باشد، پس بایستی از اینگونه از باتری ها به خوبی نگه داری شود تا اسیب نبینند.
صفحه نمایشگر ان بسیار شفاف،واضح و روشن است و حتی در معرض افتاب نیز صفحه ی ان به خوبی مشخص است، دارای بلوتوث و جی پی اس می باشد و هم چنین درگاه یو اس بی نیز دارد که می توان از این طریق به دستگاه ها متصل شود اما در واقع می توان گفت که رادیو ندارد و هم چنین جایی برای رم مموری نیز ندارد و حافظه ی داخلی ان ۲۵۶ گیگابایت می باشد.
رنگ هایی که از ان موجود می باشد، خاکستری و صورتی و طلایی و سفید می باشد ، از لحاظ قیمتی نیز با توجه به وضعیت ارز و دلار در واقع می توان گفت که گران می باشد. 
این ایپد مینی دارای فشار سنج و شتاب سنج و حسگر نور محیط می باشد که این امکانات را فراهم می کند که کاربر تمامی فعالیت های خود را به راحتی انجام بدهد و از این دستگاه به خوبی لذت ببرد.
در پشت این ایپد زیبا دوربینی با ۸ مگاپیکسل وجود دارد که لنز ان از نوع استاندارد بوده و ۳۲ میلی متر می باشد، که از قابلیت های منحصربفرد ان می توان به عکاسی پی در پی و فوکوس خودکار و کنترل نوردهی اشاره کرد. دوربین سلفی ان ۷ مگاپیکسلی بوده و لنز ان ۳۱ میلی متر است و قابلیت برچسب گذاری جغرافیایی دارد و فوکوس ان نیز فوق العاده است.
از لحاظ رزولوشن و پیکسل بالا و با کیفیت است و کارت گرافیکی ان از نوع ام ۱۲ است ، سیستم عامل ان از نوع ای او اس است که قابلیت ارتقا نیز دارد. ابعاد ان نسبت به بقیه ایپد ها کوچک است و حالت مینی دارد، پردازنده ی مرکزی ان دو هسته ای بوده و در نوع خود پر قدرت است، هم چنین سرعت ان نیز به طبع بالا می باشد.
صفحه نمایشگر ان مقاوم به خط و خش است و کاملا با دوام و مستحکم است و حتی نسبت به اثر انگشت نیز مقاومت خوبی دارد ، این نکته را نیز باید گفت که این ایپد زیبا در برابر اب و گردو غبار نیز مقاوم است.
اندازه ی صفحه ی ان ۷.۲ اینچ است و سی پی یوی ان دارای شش هسته است، بدنه ی ان نیز فلزی است و فریم ان الومینیومی می باشد.
این ایپد هم چنین قابلیت عکس برداری در شب را نیز دارد که می توان به خوبی در شب از ان استفاده کرد. هم چنین به دلیل مینی بودن بسیار خوش دست است و به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.