معرفی M31 پرایم گلکسی در چند دقیقه
معرفی M31 پرایم گلکسی در چند دقیقه

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

معرفی M31 پرایم گلکسی در چند دقیقه

M31 پرایم گلکسی ، از جمله محصولات شرکت معتبر و معروف سامسونگ است که در تاریخ ، سیزدهم ماه اکتبر سال جاری (2020) معرفی و در سیزدهم نوامبر همین سال ، عرضه خواهد شد .
در مورد مشخصات ظاهری M31 پرایم گلکسی باید اشاره کرد که ، این گوشی هوشمند دارای یک نوع صفحه نمایشگر با کیفیت ، Super AMOLED لمسی خازنی ، شانزده میلیون رنگ می باشد ، که ابعاد این صفحه نمایشگر چیزی حدود ، 6.4 اینچ است ، همچنین باید ذکر کرد که رزولوشن M31 پرایم گلکسی ، 1080 در 2340 پیکسل می باشد ، و دیگر این نکته که M31 پرایم گلکسی دارای محافظ ، کورنینگ گوریلا گلس 3 نیز ، است . همچنین در خصوص ابعاد و وزن این گوشی هوشمند باید ، ذکر کرد که از سوی شرکت سامسونگ چیزی اعلام نشده و به زودی ابعاد و وزن آن ، مشخص خواهد شد ‌.
جنس بدنه M31 پرایم گلکسی ، در قسمت پشت گوشی پلاستیکی است و دارای فریم پلاستیکی نیز می باشد ، و قسمت جلوی آن نیز همانطور که ذکر شد ، شیشه ای و با محافظ مذکور است .
این گوشی هوشمند ، همچون سایر گوشی های شرکت سامسونگ ، دو سیم کارت می باشد ، به صورت نانو سیم ، همزمان یکی فعال است .
در خصوص سیستم عامل گوشی هوشمند M31 پرایم گلکسی ، باید ذکر کرد که سیستم عامل این گوشی در زمان عرضه ، اندروید 10 می باشد ، همچنین در مورد پردازنده های M31 پرایم ، شایان ذکر است که پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند ، هشت هسته ای است ( چهار هسته ی 2.3 گیگا هرتز ، و چهار هسته ی 1.7 گیگا هرتز ) و پردازنده گرافیکی آن ، Mali-G72 MP3 می باشد ، و دیگر این نکته لازم به ذکر است که تراشه M31 پرایم گلکسی ، Exynos 9611  ( ده میلی متری ) است .
درگاه حافظه این گوشی هوشمند و زیبا ، microSDXC (درگاه اختصاصی ) ، و نوع حافظه آن UFS 2.1 می باشد ، لازم به ذکر است که حافظه داخلی M31 پرایم گلکسی شصت و چهار گیگابایت و حافظه رم آن ، شش گیگابایت  است . 
M31 پرایم گلکسی ، از جمله گوشی های هوشمندی است که دارای چهار لنز دوربین مجزا در ، قسمت پشتی گوشی می باشد که شصت و چهار مگاپیکسل (  فوکوس خودکار با تشخیص فاز ) ، هشت مگاپیکسل ، پنج مگا پیکسل ( دوربین مخصوص ماکرو ) و پنج مگاپیکسل ( سنسور تشخیص عمق ) است ، همچنین لازم به ذکر است که کیفیت فیلم برداری با این گوشی هوشمند 4K می باشد و دارای لرزش گیر الکترونیکی تصویر نیز است ، و دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسل می باشد که می توان با آن با کیفیت 4K به فیلم برداری پرداخت . از قابلیت های دیگر این گوشی هوشمند می توان به ، فلش HDR  و پانوراما و در نهایت ، LED اشاره کرد . 
باتری گوشی هوشمند M31 پرایم گلکسی ، از جمله باتری های با کیفیت و غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری است که ظرفیت آن چیزی حدود ، 6000 میلی آمپر ساعت است ، و نکته دیگر در خصوص این گوشی هوشمند این امر است که M31  پرایم گلکسی ، مجهز به پورت  USB-C نیز می باشد ، و مهم تر این نکته که دارای قابلیت شارژ سریع پانزده واتی می باشد .
از جمله دیگر مزایا و قابلیت های فراوان M31 پرایم گلکسی ، می توان به حس گر اثر انگشت که در قسمت پشت گوشی قرار دارد ، سنسور مجاورت ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ و در نهایت ، قطب نما اشاره کرد .