انجام کار های روزمره با مک بوک ایر
 انجام کار های روزمره با مک بوک ایر

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

انجام کار های روزمره با مک بوک ایر

مک بوک ایر در واقع لپ تاپ ساخته شده ی شرکت اپل می باشد که بسیار در طراحی و ساخت بی نظیر است و در بین لپ تاپ ها حرف اول را میزند، این مک بوک به کاربران این امکان را می دهد که تمامی فعالیت های خود را با ان انجام دهند، این اپ تاپ بسیار سبک است و باریک نیز می باشد که فرد می تواند ان را به راحتی حمل کند، پردازنده ی داخلی ان از نوع اینتل بوده که هشت هسته ای نیز می باشد که بسیار پر قدرت است و امکانات زیادی را برای کاربر فراهم می کند، سیستم عامل این مک بوک از نوع ای او اس می باشد که بر خلاف بقیه لپ تاپ ها که ویندوز هستند، می باشد که در واقع کار کردن با ان  کمی سخت می باشد اما به راحتی یاد می گیرید.
از دیگر مشخصات سخت افزاری ان می توان به حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ان اشاره کرد که از بهترین ویژگی های ان می باشد که نیاز به رم مموری را در این دستگاه بر طرف کرده و دیگر احتیاجی به داشتن رم مموری نمی باشد. داشتن دو درگاه یو اس بی که یکی از ان ها از نوع سی می باشد به دستگاه کمک می کند تا بتواند به راحتی با دیگر دستگاه ها ارتباط برقرار کرده و متصل شود. این مک بوک مجهز به بلوتوث نیز هست اما فقط با دستگاه های شرکت اپل اتصال می یابد.
اما در واقع باید این نکته را نیز یاد اور شد که بودن دو درگاه و پورت اچ دی ام ای و Lan در این دستگاه خالی می باشد.
صفحه نمایشگر ان ۱۳.۴ اینچ می باشد و از لحاظ رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۵ می باشد که بسیار بالا و با کیفیت می باشد و از لحاظ رنگی از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل شده و هم چنین از لحاظ تاچ بسیار قوی است. صفحه کلید یا همان کیبرد این مک بوک های شرکت اپل قابلیت جدیدی را برای کاربر ارائه می دهد که تحت عنوان سیزر سوییچ می باشد، که تاچ پد ان از نوع تک لایه و صیقل داده شده است و نور پس زمینه ی این صفحه کلید حتی در جای تاریک و کم نور نیز به کاربر کمک می کند که بتواند تایپ کند.
 این مک بوک ایر در سه رنگ طلایی، نقره ای و خاکستری  ساخته شده است. که معمولا رنگ نقره ای ان طرفداران زیادی دارد و بسیار پر فروش است.
دارای بلندگوی استریو داخلی می باشد که صدای خیلی خوبی را ارائه می دهد و هم چنین صدا با کیفیت دالبی اتموس نیز پخش می کند، دارای وبکم است اما درایو نوری ندارد.
این لپ تاپ درایو سی دی و دی وی دی دارد که به خوبی ان را اجرا می کند و می توان با ان فیلم و سریال نیز تماشا کرد و حتی به موسیقی گوش داد.  در این مک بوک می توان طراحی و بسیاری از کار های مربوط به گرافیک را نیز انجام داد و می توان برنامه های افیس را اجرا کرد.
وایفای و وایرلس نیز دارد که به خوبی می تواند به اینترنت وصل شود ، حسگر اثر انگشت نیز دارد  اما کار تخوان ندارد، همراه با این لپ تاپ دفترچه راهنما و کابل شارژ و اداپتور نیز وجود دارد.
عمر باتری ان مفید بوده و می تواند تا ۶ ساعت شارژ ان را نگه  دارد ، جنس باتری ان از نوع لیتیوم یون بوده و غیر قابل تعویض بوده و ۵۰ وات می باشد.
باید این نکته را نیز گفت که  نسبت صفحه نمایشگر ان ۱۶ به ۱۰ می باشد ، و کارت گرافیکی ان از نوع اینتل اریس می باشد که سرعت بالا را نیز به کاربر ارائه می دهد.