مشخصات گوشی ایرانی آریا ، از نوع جی ال ایکس
مشخصات گوشی ایرانی آریا ، از نوع جی ال ایکس

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

مشخصات گوشی ایرانی آریا ، از نوع جی ال ایکس 

از جمله پرچم داران شرکت جی ال ایکس ، که در نوع خود از  گوشی های هوشمند ایرانی و با کیفیت است ، می توان به گوشی  آریا اشاره کرد .
در خصوص مشخصات ظاهری گوشی های هوشمند آریا ، می توان ذکر کرد که ابعاد این گوشی های هوشمند چیزی حدود    156.05mm × 75.88mm × 8.8 mm و ، وزن این گوشی ها تقریبا 190 گرم می باشد . جنس بدنه گوشی های آریا ، فلزی می باشد و مهم تر این که ، این گوشی ها دارای ضمانت نامه نیز می باشند . 
گوشی های هوشمند و ایرانی آریا ، همچون گوشی های مطرح و مشهور دنیا ، دارای این قابلیت می باشند که همزمان بتوان از دو سیم کارت در سایز میکرو ، استفاده کرد . 
اما در خصوص پردازنده های گوشی آریا باید ذکر کرد که ، پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند متشکل شده ، از یک پردازنده هشت هسته ای ، که نوع آن 64 بیت می باشد و قدرتی بالغ بر Mtk p10 Octa core ,  1.8 GHz  را دارا است ، همچنین لازم به ذکر است که پردازنده گرافیکی گوشی هوشمند آریا ،Mali – T860 MP2 550 MHz  می باشد .
صفحه نمایش گوشی های هوشمند آریا همچون نمونه های خارجی ، لمسی حرارتی یا همان خازنی ، دارای شانزده میلیون رنگ است ، که اندازه آن FULL HD 5.5 اینچ است ، همچنین لازم به ذکر است که گوشی آریا دارای رزولوشن 1920 × 1080  و تکنولوژی ، IPS و همچنین مالتی تاچ و محافظ صفحه نمایش نیز ، می باشد .
در خصوص حافظه گوشی های هوشمند آریا ، باید متذکر شد که حافظه داخلی آن چیزی حدود شصت و چهار گیگابایت و ظرفیت رم  این گوشی ، چهار گیگابایت می باشد . گوشی آریا دارای پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز هست که پشتیبانی حافظه آن حدودا 256 گیگابایت است ، با گوشی های هوشمند آریا ، شما میتوانید صد ها مخاطب را در گوشی خود ذخیره کنید بدون آنکه نگران پر شدن حافظه گوشی باشید ، و مهم تر اینکه این امکان برای شما فراهم است که تا پانصد مکالمه خود را ذخیره کنید ، باید این نکته را نیز متذکر شد که نوع کارت حافظه گوشی های آریا ، Micro SD  می باشد .

دوربین پشت گوشی های هوشمند آریا ، دارای فوکوس اتوماتیک ، فلاش ، فوکوس خودکار ، تشخیص چهره ، فوکوس لمسی ، تصویر برداری پیوسته و مهم تر اینکه قابلیت ثبت موقعیت مکانی عکس ها و فیلم های گرفته شده را دارد ، لازم به ذکر است که کیفیت سخت افزاری دوربین پشت سیزده و کیفیت نرم افزاری آن ، 21 مگاپیکسل می باشد . دوربین جلو گوشی آریا نیز ، پنج مگاپیکسل است . 

در خصوص ، سیستم عامل گوشی آریا باید ذکر کرد که ، سیستم عامل این گوشی نسخه هفت اندروید می باشد ، و باتری گوشی آریا از جمله باتری های Li-Lon است که ، ظرفیت آن 4000mAh است ، همچنین باید ذکر کرد که این گوشی هوشمند دارای فناوری شارژ سریع نیز می باشد .
گوشی آریا ، همچون سایر گوشی های مطرح دنیا دارای امکانات ارتباطی همچون ، شبکه های ارتباطی ، شبکه 2G , 3G , 4 G می باشد و دارای Wifi ، بلوتوث و GPS  و OTG نیز می باشد . که نسخه بلوتوث آن V4.1 است .
از دیگر مزایای گوشی های ایرانی آریا ، می توان به دارا بودن قطب نما ، حس گر اثر انگشت ، Gyro-sensor ، حس گر شتاب سنج برای چرخش تصویر ، کارت گرافیک 3D و ... اشاره کرد .