نگاهی اجمالی بر ساعت های اپل واچ سری ۶
نگاهی اجمالی بر ساعت های اپل واچ سری ۶

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما....کلیک کنید

نگاهی اجمالی بر ساعت های اپل واچ سری ۶

شرکت اپل بعد از مدت ها از اپل واچ خود رونمایی کرده است که با توجه به ان، امری که بسیار قابل توجه است این است که دو مدل ساعت را عرضه کرده است. اپل واچ سری اس ای با قیمتی کمتر عرضه و رونمایی شد که دیگر افراد که نمی توانند هزینه ی زیادی بکنند بتوانند ان را تهیه کرده و از این گجت اپل استفاده بکنند. اما خب مهم ترین و جدید ترین محصول این شرکت می باشد که دارای قابلیت ها و امکانات خوبی می باشد. صفحه نمایشگر و دکمه های این گجت به صورتی طراحی و ساخته شده است که کاربران به راحتی بتوانند با ان کار بکنند و راحت باشندو از ان لذت ببرند. نسبت به سری های قبلی، این ساعت از رنگ های مختلفی تشکیل شده که چشم گیر می باشد و در واقع تغییر بسیار جذابی نیز می باشد، رنگ های این ساعت ها از ابی و طلایی کلاسیک و قرمز گرافیکی می باشد که باعث شده که محبوبیت بسیار زیادی نیز پیدا کند.
جنس این ساعت ها دیگر از نوع سرامیکی نبوده و اغلب از جنس تیتانیوم و الومینیوم می باشد، که ضد زنگ نیز می باشد.
صفحه نمایشگر ان حدود ۵ برابر روشنایی سری های پیشین است و این ساعت صفحه نمایشگر همیشه روشنی دارد که اگر چشم از ان بردارید کمی تیره میشود ولی وقتی به ان نگاه کنید روشن میشود چرا که بابت ان نیز سنسور دارد. قابلیت مهم دیگری که این اپل واچ جدید دارد این است که امکان تاچ سه بعدی را برای کاربر فراهم می کند، این در حالی است که شرکت اپل برای اولین بار در اپل واچ خود این قابلیت را تعبیه کرده است.
اپل در این ساعت از پردازنده ی مرکزی ۶ هسته ای استفاده کرده است که بسیار پرقدرت می باشد و کارت گرافیکی ان نیز با کیفیت است. بند ساعت های این شرکت اصلا دست را اذیت نمی کند و موجب زخم شدن و یا حساسیت ان نیز نمی شود.
با این گجت می توان فشار خون و ضربان قلب را نیز سنجید که به افراد کمک زیادی می کند، از دیگر قابلیت های این ساعت ، پایش خواب، بررسی مسیر دوچرخه سواری،پایش مدت زمان استفاده از هدفون، تبادل واچ فیس ها و غیره که همگی این ویژگی ها این اپل واچ را بی بدیل کرده است.
مهم ترین عامل در این ساعت ها عمر ساعت است که در این ساعت بسیار مفید است و به خوبی شارژ را در خود نگه می دارد، و ۱۸ ساعت کارکرد دارد و بعد از بایستی به شارژر وصل شود.
اپل معمولا تمامی محصولات خود را با قیمت های بسیار زیادی به بازار عرضه می کند که در واقع می توان گفت که این اپل واچ ها هم از این موضوع مستثنا نیستند، و به قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می رسند. این اپل واچ از طریق magsafe نیز قابلیت شارژ دارد و در واقع ان شارژ مغناطیسی می باشد.
این ساعت وزن سبکی داشته و اندازه صفحه ی ان ۱.۵۷ اینچی می باشد و از لحاظ رزولوشن و پیکسل در حد خوب و بالایی می باشد. هم چنین در برابر اب و گرد و غبار  مقاوم و با دوام است. سیستم عامل این اپل واچ از نوع watshos می باشد که بی نظیر است.
مجهز به بلوتوث و جی پی اس می باسد اما یو اس بی ندارد که به دستگاهی متصل شود. اسپیکر ان از نوع استریو ۶ وات است و صدا را به خوبی پخش می کند، حافظه ی داخلی ان ۳۲ گیگابایت است که همین مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر جایگاهی بابت رم مموری ندارد.