مشخصات تلویزیون RU 7100 سامسونگ
مشخصات تلویزیون RU 7100 سامسونگ

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال در شهر شما...کلیک کنید

مشخصات تلویزیون RU 7100 سامسونگ 

از جمله تلویزیون های با کیفیت  4Kو در عین حال ، ارزان قیمت و مقرون به صرفه می توان به تلویزیون RU7100 شرکت سامسونگ اشاره کرد که در سال 2019 معرفی و در سایز های چهل و سه تا هفتاد و پنج اینچ عرضه شد ، در واقع این تلویزیون های با کیفیت ، جایگزین تلویزیون های NU7100 همین شرکت می باشند ، که دارای مزیت ها و کاربرد های بیشتری نسبت به تلویزیون NU7100 است .
از جمله مزیت های تلویزیون RU7100 سامسونگ می توان به ، دارا بودن قابلیت های صوتی همچون متصل شدن به تلویزیون از طریق بلوتوث و پخش موزیک ، قابلیت بی نظیر Dialog Enhancement  که این قابلیت باعث افزایش وضوح گفتگو ها می شود و در نهایت قابلیت بی نظیر و عالی Multiroom LINK برای اشتراک گذاری و مهم تر از همه کنترل یک منبع موسیقی در چندین دستگاه صوتی مختلف اشاره کرد .
از دیگر ویژگی های بی شمار تلویزیون RU7100  سامسونگ می توان به دارا  بودن ، دو بلند گوی ده واتی ، یک سیستم اسپیکر با کیفیت دو کاناله ، و مهم تر از همه Dolby  Digital Plus  و توان صوتی بیست واتی بلندگو های آن اشاره کرد .
در مورد ویژگی های ظاهری این تلویزیون باید اشاره کرد که ، صفحه نمایش  RU7100 از نوع LED می باشد که دارای تکنولوژی UHD Dimming است که باعث می شود شما تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و جزئی تر و یا به عبارتی به صورت بسیار واقعی تر از آنچه نشان داده می شود  ،  مشاهده کنید و همچنین باید در مورد پنل RU7100 اشاره کرد که نوع پنل این تلویزیون از انواع PLS LCD می باشد .
از دیگر مواردی که باید به آن اشاره کرد سیستم عامل تلویزیون های با کیفیت RU7100 می باشد ، Tizen سیستم عاملی است که این تلویزیون با کیفیت به آن مجهز شده که در نهایت باعث می شود امکانات هوشمند بسیار زیادی برای مصرف کننده ، به وجود آید . همچنین لازم به ذکر است که RU7100 دارای ، یک سیستم حفاظتی سه لایه برای مقاومت داشتن در برابر انواع خطرات  احتمالی همچون ، نوسانات برق ، رطوبت و حتی صاعقه می باشد ، و همچنین دارای قابلیت wifi Direct به جهت متصل شدن به صورت بی سیم و بدون واسطه به دستگاه است ، RU7100 از Air play 2 نیز پشتیبانی می کند تا افرادی که دارای گوشی های آیفون نیز می باشند ، بتوانند به راحتی به تلویزیون متصل شوند و به تماشای فیلم ، تصاویر و ... بپردازند . تلویزیون RU7100 سامسونگ از Google Assistant  نیز پشتیبانی می کند .
از دیگر ویژگی های RU7100 می توان به دارا بودن گیرنده دیجیتال در این تلویزیون اشاره کرد که دیگر نیاز نیست شخص ، یک گیرنده دیجیتال برای تلویزیون تهیه کند و می تواند به راحتی به تمام شبکه های داخلی دسترسی پیدا کرد .

درباره ی طراحی شیک و زیبای تلویزیون RU7100 شرکت  سامسونگ باید اشاره کرد که این تلویزیون ، از جمله تلویزیون هایی است که دارای بدنه ای باریک ، و قابی نازک و تخت می باشد و همچنین دارای دو پایه در کنار تلویزیون با طراحی شاخه ای می باشد  و همچنین این تلویزیون به علت نوع طراحی خاصی که دارد به شکلی است که شما خیلی راحت می توانید ساندبار خود را ، بدون هیچگونه بی نظمی‌ و بهم‌ ریختگی ، در مقابل تلویزیون خود قرار دهید و دکوراسیونی زیبا برای منزل خود ایجاد کنید . ذکر این نکته نیز ضروری است که RU7100 قابلیت متصل شدن به دیوار را نیز دارد و افرادی که تمایل به استفاده از میز تلویزیون ندارند می توانند RU7100  را به دیوار متصل کنند .