Lg gram لپ تاپ جدید شرکت ال جی
Lg gram لپ تاپ جدید شرکت ال جی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

Lg gram لپ تاپ جدید شرکت ال جی

امروزه شرکت ال جی در ساخت انواع محصولات خود پیشرفت خیلی زیادی داشته است و در واقع رقیب بسیار قدری برای سایر شرکت ها حساب می شود ، این بار این شرکت یک لپ تاپ جدید تولید کرده است که قابلیت های فراوانی دارد، این لپ تاپ بسیار سبک است اما قدرت فوق العاده ای دارد، دارای حافظه ی داخلی قوی در حدود ۲۵۶ گیگابایت بوده و رم مموری ۸ گیگابایت نیز هست.
صفحه نمایشگر بسیار زیبای ان ۱۵.۶ اینچ است و فول اچ دی می باشد و بسیار شفاف است و وضوح بالایی دارد، دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد که قابلیت این را دارد که خود را ارتقا دهد، عمر باتری ان بسیار مفید است و حدود ۶۰ وات بوده و ۱۲ ساعت شارژ را نگه می دارد با همه ی این ها اندازه ان خوش فرم و خوش دست است و وزنی سبک دارد، از طرفی پردازنده ی بسیار قدرتمندی داشته و از نوع اینتل می باشد.
صفحه کلید این لپ تاپ از نوع طراحی ارگونومیک می باشد که قابلیت این را دارد که در محیط تاریک ، روشنایی داشته باشد، تا کار با ان در محیط های مختلف و حتی تاریک اسان باشد. تمامی دستگاه ها از طریق درگاه یو اس بی به ان متصل می شوند که از تایپ سی می باشد. از طرفی پورت اچ دی ام ای به لپ تاپ این امکان را می دهد که بتواند بر روی صفحه بزرگ تر اچ دی به همانند تلویزیون متصل شود و بتوان از طریق ان فیلم و سریال تماشا کرد.
بدنه ی این لپ تاپ از نوع فلزی صیقلی داده شده می باشد که در واقع در ان نانو کربن با منیزیوم ترکیب شده است و با وجود مقاومت و دوام بالایی که دارد و زیبایی ان منحصربفرد است تنها ضخامت ان کمتر از ۷ اینچ می باشد.
زاویه ای که حاشیه ی این لپ تاپ دارد نه تنها به زیباتر شدن ان اضافه کرده بلکه ان را جمع جور کرده و باعث شده که صفحه نمایشگر ان بی نهایت خیره کننده شود. دارای دو بلندگوی استریو می باشد که صدای بسیار هیجان انگیز و دقیق را به گوش می رساند و حتی در جعبه همراه با این لپ تاپ هدفون نیز وجود دارد.
این لپ تاپ قابلیتی دارد که می تواند نور ابی ازار دهنده لپ تاپ را کاهش دهد و ان را فیلتر کند تا به هنگام خواندن متن چشم ها اذیت و خسته نشوند. این ال جی گرم دارای وایرلس و بلوتوث و نقطه اتصال به وایفای نیز هست که به فرد این امکان را می دهد که به راحتی به اینترنت وصل شود. 
از لحاظ قیمت اگر مورد بررسی قرار بگیرد باید این مطلب را گفت که امروزه به دلیل نوسان بازار و قیمت و دلار در حال حاضر قیمت چنین لپ تاپی بالای ۴۵ میلیون تومان است که گران می باشد اما خرید ان مطمئن بوده و فرد با خیال راحت می توانند از ان استفاده کنند و اگر مشکلی پیش بیاید با توجه به گارانتی که دارد ان را تعمیر کنند.
هم چنین می توان گفت که دارای کارت گرافیک بوده و از لحاظ پیکسل بسیار بالا و با کیفیت است. این لپ تاپ از لحاظ رنگی در حدود خاکستری تیره می باشد که در طراحی و رنگ ان بی بدیل است.
این محصول بسیار محبوب است و در واقع مورد مقایسه با دیگر محصولات شرکت های دیگر نیز قرار گرفته است برای مثال می توان گفت که مک بوک پرو از لحاظ وزنی دو برابر این محصول ال جی می باشد که در واقع ۲ کیلوگرم وزن دارد!