نقد برترین فبلت های سال ۲۰۲۰ میلادی
نقد برترین فبلت های سال ۲۰۲۰ میلادی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما..کلیک کنید

نقد برترین فبلت های سال ۲۰۲۰ میلادی

صنعت گوشی سازی امروزه در جهتی پیشرفت کرده است که گوشی های هوشمندی در ابعاد بزرگتر با صفحه نمایشگر بزرگ و قدرت نرم افزار و سخت افزاری بالا تولید می شود. از جمله این شرکت های سازنده می توان به شرکت اپل و ساسونگ و هواوی و ال جی اشاره کرد که در ساخت چنین محصولاتی بی نظیر هستند.
واژه فبلت در واقع به این علت به این گوشی ها تعلق می گیرد که این گوشی ها ابعاد بزرگ دارند در حالی که تبلت نیستند و همانند یک اسمارت فون هستند. این فبلت ها بهترین گزینه برای تماشای انواع و اقسام سریال و فیلم می باشند که بسیار با کیفیت نیز هستند، صفحه نمایشگر ان ها از نوع شیشه بوده و بسیار شفاف و پر واضح هستند و قابلیت تاچ داشته و نوع لمسی خازنی می باشند. لزوما فبلت ها پرچمدار نیستند و اکثرا ما میان رده ی پرقدرت ان ها را در بازار مشاهده می کنیم.
ایفون ۱۱ پرو مکس اپل نمونه ای از ان ها می باشد که ساخته شرکت اپل است و از جدیدترین ان هاست، دارای پردازنده ی بیونیک بوده و اندازه صفحه نمایشگر ان ۶.۵ اینچ است، دوربین پشتی ان سه گانه و ۱۲ مگاپیکسلی می باشد که در ثبت عکس و فیلم بی نظیر و با کیفیت است، دوربین سلفی ان نیز ۱۲ مگاپیکسل است . عمر باتری ان چیزی حدود ۱۱ ساعت می باشد  و رزولوشن ان بالاست . حافظه ی داخلی ان ۵۱۲ گیگابایتی می باشد که بسیار زیاد و کافی است . بهترین ویژگی که این فبلت دارد شارژ سریع ان است که زبانزد است.
گزینه ی دیگر که مناسب کاربران دوست دار قلم می باشد، گوشی سامسونگ نوت ۱۰پلاس است ، که در طراحی بی بدیل می باشد. صفحه نمایشگر ان ۶.۸ اینچ بوده و پیکسل ان حدود ۱۴۴۰ در ۳۴۰۰ می باشد و دوربین پشتی ان سه گانه است و ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی است که وضوح بالایی دارد. دوربین سلفی ان ۱۰ مگاپیکسلی است . عمر باتری پرقدرت ان ۱۰ ساعت می باشد و از نوع لیتیوم یون است.
دارای حافظه ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و می تواند حدود ۱۲ گیگابایت رم مموری دران جای کرد. صفحه نمایشگر و دوربین ان از مزایای ان است ولی قلم ان چندان خوب نیست اما کارکرد زیادی دارد.
بعدی گوشی گوگل پیکسل ۴ ایکس ال می باشد ، که دارای باتری خوب و باکیفیت بوده و عمر ان ۹ ساعته است و صفحه نمایشگر و خوب ان ۶.۴ اینچ دارد و رزولوشن و پیکسل ان بالاست. حافظه ی داخلی ان ۱۲۸ گیگابایت می باشد و رم مموری ان ۴ گیگابایت است. دوربین جلوی ان ۸ مگاپیکسلی بوده و دوربین پشتی ان ۱۲ مگاپیکسل است که در حد خود با کیفیت است و می توان عکس های خوبی را ثبت کند .هم چنین قابلیت تصویر برداری برجسته نیز هست که از مزایا و ویژگی های خوب ان حساب می شود.
گوشی وان پلاس یک کوشی خوش قیمت است که دارای ویژگی های زیادی می باشد، از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری عالی می باشد، عملکرد بسیار خوبی دارد و مقرون به صرفه است، اما عملکرد دوربین چندان با کیفیت نیست و دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی ان ۱۶ مگاپیکسل است.
پردازنده ی قوی ان از نوع اسنپدراگون ۸۸۵ پلاس بوده که در قدرت بی نظیر است، که با حافظه ی ۸ گیگابایتی ترکیب و تدارک دیده شده است. عمر باتری ان حدود ۸ ساعت است و در واقع می توان گفت که نمی توان از ان انتظار زیادی داشت، در مجموع می توان گفت که با وجود پردازنده پرقدرت وسرعت شارژ بالا از قیمت خوبی برای خرید برخودار است و مناسب می باشد.