پتنت های جذاب و کاربردی شیائومی یک گوشی موبایل با دو دوربین پاپ آپ
پتنت های جذاب و کاربردی شیائومی یک گوشی موبایل با دو دوربین پاپ آپ

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال در شهر شما...کلیک کنید

پتنت های جذاب و کاربردی شیائومی یک گوشی موبایل با دو دوربین پاپ آپ

به طور قطع می توان گفت که شرکت شیائومی از گذشته تا به اکنون پیشرفت خیلی زیادی در تکنولوژی داشته و خلاقیت زیادی را در این زمینه هزینه کرده است و می توان پتنت گوشی را برای ان مثال زد. در بررسی این پتنت در واقع یک گوشی را تماشا می کنید که یک صفحه نمایشگر بزرگ و تمام شیشه و شفاف دارد و در پشت این گوشی که از جنس پلاستیک با فریم الومینیوم بوده و یک دوربین دوگانه دارد. و ویژگی بارز ان لبه های خمیده ی ان است که در واقع ما این نوع طراحی را در گوشی های سامسونگ مشاهده کرده بودیم. این پتنت شیائومی بسیار منحصربفرد و زیبا طراحی شده و قابلیت های فراوانی دارد ، در اطراف این گوشی بی نظیر هیچ گونه دکمه ای نیست و دارای یک درگاه یو اس بی می باشد که می توانید هدفون و هندزفری به ان وصل کرده و یا به سایر دستگاه های الکترونیکی وصل کرد. 
این گوشی در ۴ اگوست سال ۲۰۲۰ میلادی ثبت شده که صفحه نمایشگر جداشدنی و عالی دارد، در واقع کاربر می تواند صفحه نمایشگر را از ان جدا و یا به گوشی متصل کند و اگر ان را جدا کند در زیر ان دو دوربین سلفی و یک فلش مشاهده می شود، که می توان از انها استفاده کرد ، در حال اتصال به گوشی ، همانند دیگر گوشی های هوشمند است اما بعد از جدا شدن از گوشی می توان قسمت های اتصال ان را مشاهده کرد که چیزی شبیه به بلندگو می باشد.
دو اسپیکر مدل استریو و ۴ وات دارد که بسیار با کیفیت است و از اجزای اصلی این گوشی محسوب می شود با همه ی این ها گویا این شرکت فقط در صدد این بوده که پتنت خود را ثبت کند و وارد بازار نکند ، با این حال هنوز معلوم نیست که این پتنت زیبا چه سرنوشتی خواهد داشت.
قسمت جداگانه از صفحه نمایشگر ضخیم تر از صفحه نمایشگر است که در هنگام چفت شدن تبدیل به یک اسمارت فون معمولی می شود، در واقع این گوشی بر دو اصل تاکید بیشتری دارد و ان هم :۱- دوربین۲- نمایشگر
دوربین ان بسیار خاص است و جذابیت و چشم گیری بیشتری دارد، نمایشگر نیز همچون ابی که سرازیر است می ماند به طوری که گویی تا پنل پشتی می خواهد برسد، در پشت گوشی یک نمایشگر ثانویه نیز وجود دارد که بلافاصله بعد از پایان نمایشگر اصلی ، شروع می شود که دو سوم صفحه پشتی را احاطه می کند و شاید این صفحه نمایشگر برای این است که به جهت دوربین سلفی مورد استفاده قرار بگیرد.
در گونه ی دیگری از این پتنت یک دوربین پشتی وجود دارد، که گرچه یک دوربین است اما بسیار بزرگ است و گویی همانند کامپکت در پشت صفحه گسترده شده است.
این طور نمایان است که شرکت شیائومی کیفیت دوربین بی نظیر این پتنت را ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار داده که برای فیلم برداری بسیار مناسب است و عکس برداری با ان بی بدیل خواهد بود، شیائومی با استفاده از لنز اکستند بقیه سازندگان را بر سر زوم کردن بر روی سوژه ها به رقابت دعوت کرده است.
دوام ان و هم چنین مقاومت در برابر اب و گرد و غبار در حال بررسی است و اینکه عمر باتری ان چگونه خواهد بود، از ان جایی که با جزییات این پتنت رو به رو هستیم، احتمال این وجود دارد که این گوشی زیبا را در دنیای واقعی ببینیم در حالی که با دیگر اسمارت فون ها در رقابت است، این پتنت بی نظبر تحول شگرفی در دنیای موبایل به ویژه در بخش دوربین ان ایجاد خواهد کرد.