بررسی سیستم بازی جدید و بی نظیر Dirt 5
بررسی سیستم بازی جدید و بی نظیر Dirt 5

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال در شهر شما...کلیک کنید

بررسی سیستم بازی جدید و بی نظیر Dirt 5

اگر از جمله افرادی باشید ، که طرفدار پر و پا قرص در زمینه انواع و اقسام  بازی ها هستند ، قطعا نام Dirt 5 به گوش تان خورده است ، بازی فوق العاده هیجان انگیزی ، که می توان به جرات آن را از جمله بازی های مسابقه ای رالی در نظر گرفت که توسط استودیو codemasters تریلر آن منتشر شده که در واقع مسابقه را در یک استودیو در آفریقا جنوبی به نمایش می گذارد ، نکته جالبی که در مورد بازی Dirt 5 باید به آن اشاره کرد ، این است که قسمت توضیحات اولیه و داستانی این بازی جذاب ، توسط دو شخصیت محبوب و دوست داشتنی ، نولان نورث و تروی بیکر ، صدا گذاری شده است ،این بازی جذاب و دوست داشتنی  برای اجرا نیاز به سیستم عامل ویندوز 10 دارد . ذکر این نکته در این قسمت ، حائز اهمیت است که این بازی ، از جمله بازی هایی می باشد که ، در آن جزئیات گرافیکی فراوانی را مشاهده خواهید کرد ، و به همین دلیل برای انجام بازی Dirt 5 ، شما قطعا نیاز به یک کارت گرافیک چهار گیگابایتی خواهید داشت .
 همچنین درباره ی بازی جذاب Dirt 5 ، باید به این نکته اشاره کرد که ، در ابتدا شرکت مایکروسافت برای XBOX Series X این بازی را طراحی کرده بود و طی چند روز آینده برای ، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین رایانه های شخصی طراحی و عرضه خواهد شد . 
بازی هیجان انگیز Dirt 5 ، در مقایسه با نسخه های پیشین خود از مزایای کثیری برخوردار شده است ، از جمله این مزایا برای گیمر ها می توان به Ray Tracing یا همان پشتیبانی از رهگیری پرتو نور و همچنین کیفیت و بهبود انواع محیط های آب و هوایی موجود در بازی که مسیر های فوق العاده زیبا و خاص و دیدنی ، را برای گیمر فراهم میکند اصاره کرد و همچنین این بازی دارای انواع و اقسام ماشین ها و خودرو های رالی و می‌باشد .و..... در نهایت همانطور که در فوق نیز ذکر شد می توان به بالاتر رفتن کیفیت گرافیکی این بازی اشاره کرد . مزیت دیگر بازی Dirt 5 ، که باید به آن اشاره کرد ، پشتیبانی این بازی از Dolby atmos است که همانطور که خود واقف بر این امر می باشید برای بهره برداری از این مزیت ، نیاز است که سیستم صوتی با پشتیبانی از Dolby atmos داشته باشیم تا در نهایت ، بتوان  بازی سراسر پر از هیجان را تجربه کنیم. مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد ،این امر است که ، در بازی Dirt 5 این امکان برای گیمر وجود دارد تا در حین بازی ، بتواند از قابلیت عکاسی استفاده کند و مهم تر ، اینکه گیمر می تواند در این بازی خودرو ها را شخصی سازی کند .
برای شروع به بازی Dirt 5 ، باید سیستم شما دارای یکسری حداقل ها باشد ، از جمله اینکه برای این بازی سیستم شما باید دارای ، یک پردازنده Intel Core i3 2130  و یا حتی AMD FX 4300 باشد ، مورد دیگر که باید در نظر بگیرید ، این امر است که این بازی نیازمند یک فضای خالی شصت گیگابایتی می باشد ، و همچنین یک کارت حافظه رم حدود هشت گیگابایتی . اما اگر تمایل دارید که این بازی جذاب را ، به بهترین شکل و کیفیت انجام دهید ، می توانید با فراهم کردن یک CPU شش هسته ای به همراه یک کارت گرافیکی قوی ، هیجان و لذت بازی را برای خود و سایرین چندین برابر کنید .