لپ تاپ گیمینگ ، خریدی ارزان برای دانشجویان
لپ تاپ گیمینگ ، خریدی ارزان برای دانشجویان

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال در شهر شما...کلیک کنید

لپ تاپ گیمینگ ، خریدی ارزان برای دانشجویان

لپ تاپ ها در واقع نیاز های بسیاری از افراد را برطرف می کنند و برای خیلی از  مناسب هستند، اینبار می خواهیم از لپ تاپ هایی برایتان سخن بگوییم که کارایی فراوانی دارند.
قوی ترین و جذاب ترین امکانات و قابلیت ها را می توانید بر روی لپ تاپ های گیمینگ پیدا کنید، این لپ تاپ ها قابلیت اجرای انواع بازی ها را داشته و به صورت کاملا روان ان را اجرا می کند و به هیچ عنوان داغ نمیشود چرا که دارای فن قوی در محفظه ی خود می باشد که به خنک ماندن ان کمک می کند. از طرفی دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی بوده که بسیار شفاف بوده و واضح می باشد، و دارای ۱۶ میلیون رنگ‌می باشد که در سطح پیکسل بسیار بالاست و رزدلوشن ان ۲۳۵۰ در ۲۲۸۰ می باشد و کیفیت ان واقعا منحصربفرد است.
کمپانی تایوانی ایسوس از بهترین و برترین تولید کنندگان لپ تاپ های گیمینگ می باشد که از گذشته تا به اکنون در تولید ان پیشرفت به خصوصی کرده است و محصولات بسیار با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع می توان گفت که این شرکت مشهور در چند سال اخیر یک سخت افزار محبوب را وارد بازار کرده است که rog نام دارد
و می توان ان را قلمرو گیمر ها نامید، و به ان نیز شهرت دارد. این کمپانی در این سری از لپ تاپ های خود از یک سیستم نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است، دارای سیستم و پردازنده ی مرکزی هشت هسته ای می باشد که از نوع اینتل است و از لحاظ قدرت در حد عالی می باشد.
در طراحی و ساخت و نوع رنگ بی نظیر است و کارت گرافیکی ان از نوع ویدیا بوده و باعث می شود که در هنگام بازی تصاویر را با بهترین وضوح و رنگ تماشا کنید. خیلی از دانشجویان و در کنار ان ها گیمر ها از این لپ تاپ در اوقات فراغت خود استفاده می کنند، دارای ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی اختصاصی می باشد که حدود ۳۲ گیگابایت رم از نوع ddr را می تواند در خود جای دهد.

بدون شک قیمت لپ تاپ های ایسوس در بازار نسبت به بقیه لپ تاپ ها بالاتر است ولی به دلیل داشتن بهترین کیفیت و قابلیت ها و امکانات ، و منحصربفرد بودن ان باعث می شود که گیمر های حرفه ای و دیگر افراد و هم چنین دانشجویان به فکر خرید ان باشند.
لپ تاپ های گیمینگ دیگر کمپانی ها نیز قیمت بسیار مناسبی دارند و اکثر افراد می توانند از ان ها استفاده کنند برای مثال برای کمپانی ال جی لپ تاپ هایی طراحی شده که در نگاه اول ممکن است شما را سردرگم کند ، اما طراحی بی نظیر و چشم گیر ان شما را مجذوب خواهد کرد. این لپ تاپ از کیبرد بسیار خوبی بهره مند است که در حین کارکردن با ان دست خسته نمی شود و نور قرمز رنگ زیر ان باعث زیبایی دوچندان ان شده است، دارای اسپیکر و بلندگوی استریو بوده، و درگاه یو اس بی و هم چنین اچ دی ام ای را دارد.
کمپانی ال جی و ایسوس برای لپ تاپ های گیمینگ خود ، برای اینکه با قدرت کار بکند از یک باتری ۴ سلولی استفاده کرده است، که عملکرد خیلی خوبی را دارد ولی نمی توانید خیلی از ان انتظار داشته باشید که شارژ را زیاد نگه دارد، حدود ۴ ساعت می تواند شارژ را نگه دارد که بایستی در انجام و اجرای بازی های سنگین هر شب ان را شارژ کنید تا خاموش نشود.
قدرت اسپیکر ان از اهمیت بالایی برخوردار است و ۴ وات می باشد و اگر صدای ان را زیاد کنید اصلا نویز ایجاد نمی شود.