اسمارت فون تاشوی موتورولا razr 5g, برترین گوشی همراه سال ۲۰۲۰
اسمارت فون تاشوی موتورولا razr 5g, برترین گوشی همراه سال ۲۰۲۰

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

اسمارت فون تاشوی موتورولا razr 5g, برترین گوشی همراه سال ۲۰۲۰

گوشی همراه های هوشمندی امروزه وارد بازار شده است که امکانات و قابلیت های فراوانی دارد و نیاز های افراد را براورده می کند، شرکت موتورولا جدیدا در سال ۲۰۱۹ میلادی گوشی جدیدی از خود را معرفی کرده است و این گوشی زیبا و منحصر بفرد را در فوریه سال ۲۰۲۰ میلادی وارد بازار کرده است، که باعث فروش بالای ان شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است، صفحه ی نمایشگر این گوشی هوشمند دارای ۱۶ میلیون رنگ می باشد، و پیکسل بالا و رزولوشن بالایی دارد و حالت لمسی خازنی می باشد که تاچ ان بسیار عالی می باشد.
نمایشگر ثانویه ی ان از نوع oled می باشد
و دارای اندازه ی ۶.۵ اینچ می باشد و مقدار پیکسل ان ۲۳۵۰ در ۲۲۰۰ می باشد.
ابعاد این گوشی در حالت بسته ۷۴ در ۹۶ و در حالت باز ابعاد ان در حالت ۷۴ در ۱۷۲ می باشد، کارت گرافیکی ان با نام اندرو ۶۱۶ می باشد و بسیار عالی و منحصربفرد می باشد،  تراشه ان اسنپ دراگون بوده و پردازنده ی مرکزی ان هشت هسته ای و بسیار پرقدرت می باشد .
این گوشی دارای درگاه یو اس بی بوده و هم چنین دارای هندزفری و کابل شارژ می باشد. حافظه ی داخلی ان ۲۵۶ گیگابایت می باشد که کاربران می توانند رم ۸ گیگابایتی به ان اضافه کنند و اطلاعات خود را ذخیره کنند، نور صفحه ی ان در حد عالی می باشد و حتی به طوری است که در نور شدید خورشید نیز ، صفحه کاملا مشخص می باشد، دوربین پشتی ان ۱۶ مگاپیکسل می باشد و دارای قابلیت های پانوراما و اچ دی بوده و می توان توسط ان به صورت حرفه ای نیز عکس برداری کرد. دوربین سلفی ان نیز ۵ مگاپیکسل است و در کنار ان نیز فلش موجود می باشد. این دوربین در تاریکی شب نیز به خوبی عکس برداری می کند.
دارای بلندگوی استریو بوده و جک ان ۳.۵ میلی متری می باشد، هم چنین قابلیت اتصال به دستگاه هایی مانند لپ تاپ و تلویزیون را از طریق screen mirroring را داراست.
بلوتوث و وایرلس داشته و از این طریق با سایر گوشی ها ارتباط برقرار می کند، قطب نما و سنسور مجاورت از دیگر قابلیت های ان است، هم چنین می تواند برای ورزش گام های شما را شمارش کند و ضربان قلب و فشار شما را بسنجد ، رنگ گوشی نیز مشکی می باشد.
باتری ان از نوع لیتیوم یون بوده و غیر قابل تعویض می باشد و ۲۵۴۶ میلی امپر ساعت بازدهی دارد، و می تواند حدود ۱۲ ساعت می تواند شارژ نگه دارد.
سیستم عامل ان اندروید می باشد و ۱۰ به بالاست، در این گوشی ماکروسافت افیس نیز در برنامه های ان موجود است، جی پی اس داشته ولی این گوشی رادیو ندارد،  با همه ی این ها از بهترین های شرکت موتورولا می باشد.
تکنولوژی این گوشی بسیار بالا بوده و حدود ۵ جی می باشد و از لحاظ نت بسیار پرقدرت است، حالت تاشو ی ان نیز با این مدل تکنولوژی ان ادغام شده و حالت نوستالژی خود را حفظ کرده است، رنگ گلد ان نیز در بازار موجود است.
امروزه برنامه های خارجی زیادی نیز درون این گوشی ها موجود است مانند، google play, you tube،google home و غیره که استفاده زیادی نیز از انها می شود ، به خصوص گوگل پلی یا گوگل پلی استور که به راحتی می توانید از ان برنامه و اپلیکیشن دانلود کرده و با خیال راحت از ان استفاده کنید بدون انکه ویروسی شود.
دارای قابلیت ، مقاومت در برابر اب و گردو خاک نیز می باشد.