نگاهی گذرا به جدیدترین نسخه لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس
نگاهی گذرا به جدیدترین نسخه لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس
نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال در شهر شما ...کلیک کنید

نگاهی گذرا به جدیدترین نسخه لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس

امروزه تکنولوژی پیشرفت شایانی داشته است و هر ساله ابزار و وسایل هوشمندی تولید می شود که نیاز افراد را برطرف می کند و به ان ها در انجام کار ها کمک می کند. جدای از گوشی های همراه که بسیار هوشمند هستند و امکانات زیادی دارند، لپ تاپ ها نیز از قابلیت های فراوانی برخوردارند، که هر شرکتی برای لپ تاپ خود در نظر گرفته است . امروزه شرکت های سامسونگ ، شیائومی و هواوی و ال جی در صدر هستند و بهترین محصولات را تولید و در اختیار کاربران قرار می دهند، شرکت هواوی با وجود اینکه چند سالی از فعالیتش نمی گذرد اما پیشرفت قابل توجهی داشته و بهترین ها را تولید کرده است. این بار از لپ تاپ هواوی رونمایی می کنیم که دارای امکانات قابل توجه و خوبی می باشد. 
این میت بوک دارای ۱.۳ کیلوگرم وزن بوده و بسیار خوش فرم طراحی شده است و دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد. دارای رزدلوشن و پیکسل بالا بوده و ۱۳ اینچ صفحه نمایشگر دارد که از ۱۶ میلیون رنگ تشکیل شده است و بسیار واضح و شفاف است. حافظه ی داخلی ان ۵۱۲ گیگابایت بوده که می توان در ان رم مموری ۸ گیگابایت نیز قرار داد.
از دو درگاه یو اس بی و یک درگاه اچ دی ام ای برخوردار است که به راحتی به دستگاه های الکتریکی مورد نظر متصل می شود، هم چنین دارای درگاه اتصال به سیم هندزفری می باشد که از این طریق می توانید با هدفون و یا هندزفری نیز به تماشای فیلم و هم چنین شنیدن فایل های صوتی بپردازید.
این لپ تاپ هواوی همچون دیگر لپ تاپ ها دارای درایور سی دی و دی وی دی می باشد، و در طراحی ان از قطعات با کیفیت استفاده شده است.
صفحه نمایشگر این لپ تاپ لمسی و تاچ نمی باشد و دارای یک دوربین وب کم در قسمت بالایی صفحه است و پردازنده ی مرکزی ان دارای هشت هسته می باشد که بسیار پرقدرت عمل می کند، کیبرد ان بسیار زیبا می باشد و با نور کم و پس زمینه روشن می شود، و هم چنین بسیار منحصربفرد بوده و دارای حسگر اثر انگشت است.
باتری ان عمر طولانی داشته و می تواند حدود ۱۰ ساعت به صورت مداوم در حال پخش موسیقی، شارژ را نگه دارد و جنس ان لیتیوم یون می باشد که قابل تعویض نمی باشد.
میت بوک ایکس دارای بلوتوث و وایرلس می باشد و  پشت و بدنه ی ان از فلز است و فریم ان الومینیومی می باشد، قیمت ان حدود ۲۰ میلیون تومان است و در بازار موجود می باشد و طرفداران زیادی دارد و بسیار پرفروش می باشد.
به خاطر داشته باشید که حتما از تمامی اطلاعات خود در لپ تاپ بک اپ بگیرید تا نگرانی راجع به این موضوع نداشته باشید، کارت گرافیک این لپ تاپ از بهترین نوع بوده و ساخته و پرداخته همین شرکت است.
برخی از کیبرد های لپ تاپ های این شرکت کاملا انگلیسی بوده و برای تایپ فارسی می توانید از برچسب های فارسی بر روی ان استفاده کنید، هم چنین می توانید جدای از اینکه از موس لمسی این لپ تاپ استفاده می کنید ، یک موس جداگانه برای ان تهیه کنید تا به راحتی به کارهایتان برسید.
دارای هواوی منیجر بوده و قابلیت تشخیص چهره را نیز دارد، رنگ هایی که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده، خاکستری و مشکی و سفید می باشد که رنگ خاکستری ان بسیار زیبا می باشد.
دارای جعبه ی این لپ تاپ ، دفترچه راهنما و تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز می باشد.