Olive smart ear گجتی پر کاربرد و شیک
Olive smart ear  گجتی پر کاربرد و شیک

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال در شهر شما...کلیک کنید

Olive smart ear  گجتی پر کاربرد و شیک


بسیار اتفاق افتاده که افرادی که دچار کاهش شنوایی هستند در محیط و شرایطی قرار گرفته باشند که به راحتی نتوانند با تلفن همراه خود مکالمه کنند و یا محیطی که در آن قرار دارند همچون مترو ، قطار و... بسیار شلوغ باشد ، یا حتی جاهای پر سر و صدایی همچون کنسرت و ... باشند ، و تحت هیچ عنوان نتوانند  صدای فردی را که در پشت خط قرار دارد به درستی بشنوند، یا حتی در مواقعی که مشغول تماشای تلویزیون هستند و محیطی که در آن قرار دارند به قدری پر سر و صدا است که نمی توانند به درستی صدای برنامه ای که مشاهده میکنند را بشنوند ، تمام این موارد از جمله اتفاقاتی هستند که در عین سادگی ، بسیار آزار دهنده و غیر قابل تحمل می باشند .
امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، تقریبا می توان گفت موردی نمانده که حل نشدنی باشد ، تمام مشکلاتی که در فوق ذکر شد را می توان به راحتی و تنها با استفاده از Olive smart Ear برای همیشه حل کرد ، شما می توانید با استفاده از این وسیله در هر مکان پر ازدحام و شلوغی به راحتی با دیگران مکالمه کنید و یا حتی در پر سر و صدا ترین حالت ممکن در یک محیط ، به راحتی صدای برنامه ای که در تلویزیون پخش می شود را بشنوید .
اما این تمام مزایای  Olive smart Ear  نیست ، برای مثال یک فردی که دچار کاهش شنوایی در گوش سمت چپ یا راست و یا هر دو گوش می باشد ، می تواند با خاطر آسوده این وسیله را خریداری کند ، Olive smart Ear به گونه ای طراحی شده است که متناسب با هر گوشی است و به هیچ عنوان جا به جا نمیشود و یا تکان نمیخورد ، و به طور قطع بر یقین می توان گفت که Olive smart Ear یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک سمعک عالی و بی سیم میگردند ، در واقع تمام افرادی که به مقدار خیلی ، کم و خفیف تا متوسط  دچار کاهش شنوایی هستند می توانند با تهیه این وسیله ، همچون دیگر افراد تمام صدا های موجود در محیط پیرامون را به راحتی بشنوند .
در واقع Olive smart Ear تمام صدا هایی که در پس زمینه قرار دارد را حذف و مواردی را که پر اهمیت تر هستند را تقویت می کند و در نهایت شخص ، یک صدای با کیفیت و فیلتر شده را می شنود .
همچنین نکته ای که در مورد Olive smart Ear  شایان ذکر می باشد این امر است که در ابتدا با یک تست شنوایی حدودا پنج دقیقه ای ، فرکانس های صوتی و اکولایزر را دقیقا برای شخص تنظیم می کند . بیشتر افرادی که از انواع سمعک استفاده نمی کنند ، دلیل شان این هست که سمعک در گوش آن ها معلوم می شود ، اما Olive smart Ear  به گونه ای طراحی شده که مشخص نباشد تا حتی این عزیزان هم بتوانند از آن استفاده کنند .
لازم به ذکر است که Olive smart Ear دارای یک پایه شارژ قابل حمل است که می توانید در هر مکانی که شارژ آن تمام شد با خیالی راحت سریع شارژ کنید  و تنها با یک بار شارژ کردن ، هفت ساعت از آن استفاده کنید و نگران هیچ چیز نباشید . 
همچنین این امکان برای شما هست که با استفاده از بلوتوث به گوشی همراه خود متصل شوید و تماس های خود را به راحتی و در هر مکانی پاسخ دهید و اگر نیاز به زیاد یا کم کردن صدا و یا حتی خاموش و روشن کردن Olive smart Ear  داشتید ، تنها با یک ضربه کار خود را انجام دهید .