مشخصات و کیفیت تلویزیون های مارشال
مشخصات و کیفیت تلویزیون های مارشال

نمایش برترین فروشگاههای موبایل و دیجیتال...کلیک کنید

مشخصات و کیفیت تلویزیون های مارشال

تلویزیون ها امروزه در ابعاد بزرگتر و استریو عرضه می شوند،  و باعث زیبایی هر چه بیشتر منزل می گردند و برخی از ان ها در حالت فلت یا تخت و یا برخی دیگر در حالت اولد و منحنی شده تولید می شوند و بسیار با کیفیت هستند و دارای استریو صدای به خصوص بوده و پیکسل بالایی داشته و رنگ و وضوح ان فوق العاده است.
تلویزیون های مارشال از قدیم الایام بسیتر پرطرفدار و پرفروش بوده است و نسبت تصویر به تلویزیون ۱۶ به ۹ است و بسیار متناسب است، این تلویزیون ها دارای دو درگاه یو اس بی بوده و در حالت تنظیمات خود قابلیت اتصال به گوشی همراه از طریق اسکرین میرورینگ را دارا می باشد و اغلب اینگونه از تلویزیون ها فلت و تخت هستند و صفحه نمایش گسترده دارند.  برای  اتصال دستگاه دی وی دی و هم چنین سینمای خانگی می توانید از سه درگاه اتصال اچ دی ام ای ان استفاده کنید. برای اتصال این تلویزیون منحصر به فرد با دستگاه های پخش کننده قدیمی هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که قابلیت اتصال داشته و کاملا سازگار است.
با استفاده از قابلیت ها و امکانات داخل تنظیمات تلویزیون می توان بیشتر فایل ها را اجرا کرد و از اینترنت داخل تلویزیون نیز استفاده کرد از طرفی در تلویزیون های جدید مارشال چندین شبکه برای سینما و فیلیمو و بازی و انیمیشن و ورزش وجود دارد که هر فردی با توجه به سلیقه و علایق خود می تواند به تماشای این شبکه ها بنشیند.
تکنولوژی اچ دی نداشته و از قابلیت ال ای دی استفاده می کند، سیستم این تلویزیون اندروید بوده و بهترین سایز ان ۶۵ اینچ می باشد، این تلویزیون قابلیت کنترل حرکتی ندارد و حسگر نور محیطی نیز ندارد اما می توان گفت بسیار منحر به فرد است و رابط کامپوننت و کامپوزیت را دارد.
دارای دو عدد ریموت به همراه جعبه و دفترچه راهنما می باشد که به راحتی می توانید از ان برای استفاده از تلویزیون استفاده کنید.
اینترنت ان را می توانید به وایفای منزل متصل کنید و به راحتی به سایت های جستجوگر وصل شوید ، از بهترین ویژگی های این تلویزیون های مارشال اتصال داخلی است که به راحتی می توانید با استفاده از یک انتن ، تمامی شبکه های ایران را بگیرید، و دیگر نیازی نیست تا برای دیدن چنین شبکه هایی از دستگاه جداگانه استفاده کنید.
 می توانید از میز های تلویزیون و یا حتی تجهیزاتی که تلویزیون را معلق به دیوار وصل می کند ، استفاده کنید.
این شرکت از معتبرترین ها می باشد و توانسته است به خوبی خود را به روز رسانی کرده و با دانش امروز تلفیق گشته است.
این تلویزیون ها می توانند تمامی برنامه های ۱۴ روز پیش را نمایش دهند و به راحتی می توان توسط ان ها برنامه هایی را که دوست دارید را ضبط کنید و بعد مجددا تماشا کنید، هم چنین قابلیت خواندن تلتکست را دارا می باشد.
تلویزیون های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ ان از بهترین ها می باشد و قیمت خوب و ارزان و مقرون به صرفه ای را دارد. ریموت اسن تلویزیون دارای دکمه ی خاموش و روشن که همان پاور است و یک کلید کم و زیاد کردن پاور و یک کلید تعویض شبکه می باشد و دکمه های ان با سایر ریموت ها تفاوت دارد.
در برخی از تلویزیون های ساخته شده توسط این شرکت ، کیفیت تصویر ۴ کا بوده و دارای قابلیت اچ دی نیز می باشند .
هم چنین می توان گفت که این تلویزیون قابلیت پخش شبکه های استانی را نیز داشته و در برخی از مدل های ان حسگر نور نیز وجود دارد که میزان نور صفحه نمایشگر را با توجه به نور محیط ، کم و زیاد می کند.