Weber connect smart Griling Hub محصولی نوین برای آسایش و کمک به افراد
Weber connect smart Griling Hub محصولی نوین برای آسایش و کمک به افراد

نمایش برترین فروشگاههای موبایل اطراف منزل شما...کلیک کنید

Weber connect smart Griling Hub محصولی نوین برای آسایش و کمک به افراد 

ممکن است بسیار پیش آمده باشد که به علت مشغله کاری و یا حتی اشتغال ذهنی در هنگام پخت غذا به مشکل بر خورده باشید ، و در نهایت غذای شما بسوزد و غیر قابل سرو کردن باشد ، برای مثال اگر به همراه خانواده در یک روز تعطیل و یا حتی در سفر ، قصد آماده کردن یک کباب لذیذ را در محیطی خارج از منزل ، مثل جنگل ، دریا و ... را داشته باشید و سرگرم بازی یا هر کار دیگری شوید و  فراموش کنید که کباب یا استیک بر روی کباب پز قرار دارد و در نهایت کباب شما بسوزد ، به طبع لذت سرو کباب در چنین محیطی را از دست خواهید داد .
امروزه ، شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی هستیم ، به طوری که علم به کمک بشر آمده تا یک زندگی راحت و با آسایش بسازد . از جمله همین پیشرفت های چشمگیر تکنولوژی می توان به Weber connect smart griling hubاشاره کرد .
وسیله ای که با آن می توان با خیالی آسوده به گردش رفت و حتی در حین پختن غذا ، از طبیعت لذت برد ، یا حتی بازی کرد و ...، و یا حتی به امور دیگری پرداخت . 
از مزایا و کاربرد های Weber connect smart girilig hub می توان به قابلیت اتصال به بلوتوث و حتی به wifi اشاره کرد ، که تمام این موارد برای راحتی در هنگام استفاده شما است . نکته ای که حائز اهمیت در مورد این وسیله می باشد این امر است که Weber connect smart girilig hub می تواند به طور همزمان باهم ، همچون یک سر آشپز حرفه ای طبخ حدود چهار غذا را زیر‌نظر بگیرد ، حال غذا در هر مرحله ای که باشد ، از گریل کردن تا حتی آماده شدن و یا زمان میل کردن و سرو غذا ، را به شما نشان میدهد ، حتی این وسیله هوشمند ، زمانی که نیاز باشد تا شما استیک و یا حتی کباب را روی کباب پز بچرخانید به شما نشان می دهد   و دیگر شما زمان دقیق آماده شدن غذای خود را خواهید دانست چرا که می توانید شمارش معکوس آماده شدن غذا و .. را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کنید . ممکن است شما به قدر یک سر آشپز حرفه ای مهارت طبخ استیک ، گوشت گاو ، گوشت بره ، دنده و ...را نداشته باشید ، اما هیچ نگران نباشید چرا که Weber connect smart girilig hub همچون یک قهرمان به کمک شما می شتابد و درست در زمانی که غذا  شما آماده سرو کردن باشد به تلفن همراه شما اعلانی می آید و می توانید لذت میل کردن یک غذا لذیذ را تجربه کنید .
با قاطعیت می توان گفت که Weber connect smart girilig hub از جمله هوشمند ترین کباب پز های دنیا می باشد که تقریبا حدود هفتاد سال تخصص و مهارت در زمینه طبخ کباب دارد . و مهم تر این امر که این وسیله هوشمند به چیزی حدود سی زبان موجود می باشد .
در مورد ظاهر این وسیله کاربردی باید اشاره کرد که ابعاد Weber connect smart girilig hub تقریبا 3.9 2. 2.9 1.4 1.4 اینچ می باشد و همچنین  وزن مورد این وسیله هوشمند ۱۲ اونس است ، همچنین لازم به ذکر است که باتری Weber connect smart girilig hub از جمله باتری های با کیفیت و غیر قابل تعویض لیتیومی است که می توانید با خیال راحت از آن بهره ببرید . قطعا هنگام خرید هر محصولی ، به دارا بودن یا نبودن گارانتی آن توجه می کنید ، لازم به ذکر است که این محصول از دو سال گارانتی برخوردار می باشد .