کنسول های دستی برتر دنیا
کنسول های دستی برتر دنیا

نمایش برترین فروشگاههای موبایل لپ تاپ پلی استیشن و ..کلیک کنید

کنسول های دستی برتر دنیا

افراد زیادی در دنیا هستند که علاقه ی بسیار زیادی برای انجام بازی های ویدیویی و کنسولی دارند که خیلی از ان ها نوع دستی ان را انتخاب می کنند چرا که دوست دارند ان دستگاه ها همه جا با خود به همراه ببرند. در نتیجه داشتن یک کنسول بازی دستی که بتوان در هر جایی ان را حمل کرد ، برای اینگونه افراد بسیار مهیج خواهد بود. این کنسول ها دارای بلندگوی مناسب و عالی می باشد و دارای یک صفحه نمایشگر با کیفیت همراه با دکمه برای به اجرا در اوردن بازی می باشد. قابلیت اجرا ی تمام بازی های ویدیویی خانگی را داشته و به دلیل اینکه این مزیت بزرگ را دارد که بتوان  ان را حمل کرد و در هر جا با ان سرگرم شد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.
از بین کنسول های بازی دستی، پنج مورد از ان ها در بین افراد و گیمر ها اهمیت بالایی داشته و خواهان زیادی دارد مانند: کنسول نینتندو کا، کنسول سیلد کا، کنسول نینتندو سوویچ، پلی استیشن ویتا، کنسول نینتندو ایکس .
این کنسول ها از برترین های جهان می باشند که در ادامه به صورت جداگانه ، هر کدام از ان ها را معرفی خواهیم کرد.
کنسول نینتندو ایکس دارای ۲۶۰ میلی متر ابعاد می باشد و ۲۰۰ گرم وزن دارد و دارای کارت حافظه ی داخلی ۴ گیگابایت است که یک صفحه نمایشگر با کیفیت و پر واضح داشته که بسیار زیبا بوده و کار با ان راحت است. این کنسول بازی تا حدود ۴ ساعت شارژ دارد و مناسب افراد بالای ۵ سال است و اغلب کودکان از ان استفاده می کنند و در رنگ های زیبایی طراحی شده است.
کنسول بازی شیلد از دیگر کنسول های مهیج می باشد که از فروش بالایی نیز برخوردار است، که این کنسول بازی حدود ۳۰۰ گرم وزن دارد و هم چنین صفحه نمایشگر فوق العاده واضح و با پیکسل بالا دارد و دکمه های ان به راحتی لمس می شود و می توان علاوه بر حافظه ی داخلی که ۱۶ گیگابایت است در ان از کارت مموری ۲۵۶ گیگابایت نیز استفاده کرد تا به راحتی تمام بازی های خود را ذخیره کنید.
باتری موجود در این کنسول قابلیت ۵۰۰۰ امپر داشته، به طوری که می تواند تا حدود ۸ ساعت شارژ را نگه دارد. این کنسول بازی برای افرادی که حرفه ای هستند مناسب می باشد و در واقع به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایشگر ان می توان گفت که یک تبلت است تا یک کنسول بازی،دارای پردازنده ی مرکزی بسیار پرقدرتی می باشد که زبانزد است و باعث فروش بالای ان شده است، و به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار است.
کنسول بازی نینتندو سوویچ بهترین کنسول موجود در بازار است و خیلی محبوب می باشد، علاوه بر حافظه داخلی می توان در ان از کارت مموری هم استفاده کرد و قابلیت دیگری که دارد این است که می توان ان را به تلویزیون وصل کرد. بعدی کنسول بازی پلی استیشن ویتا می باشد که طراحی ان به گونه ای است که دست را خسته نمی کند و بسیار منحصر بفرد است، و می تواند به پلی استیشن ۴ سوویچ شود.
و در اخر می توان کنسول بازی نینتندو ایکس را معرفی کرد که ۳۰۰ گرم وزن دارد و می توان کارت مموری ۴ گیگابایتی را در ان قرار داد. از بهترین ها می باشد و دارای جزئیات فراوانی می باشد که بازی را بسیار لذت بخش می کند. 
این کنسول بازی دستی توسط بهترین برنامه نویسان طراحی شده است و صفحه نمایشگر ان نسبت به بقیه کمی کوچکتر است ، اما به اندازه ی گوشی هوشمند تمیز و شفاف نیست و از قیمت خوبی برخوردار است.