راهنمای خرید ساعت هوشمند با مشخصات مورد نیاز
راهنمای خرید ساعت هوشمند با مشخصات مورد نیاز

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

راهنمای خرید ساعت هوشمند با مشخصات مورد نیاز


ساعت هوشمند امروزه کاربرد بسیاری دارد و طرفداران بیشتری پیدا کرده است و نه تنها ورزشکاران بلکه افراد عمومی نیز از ان تهیه می کنند و جای دیگر ساعت ها را گرفته است. این ساعت ها قابلیت ها و امکانات فراوانی دارند و شاید می توان گفت همانند یک گوشی هوشمند می توانند فعالیت کنند. امروزه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ، شیائومی، اپل، هواوی در حال تولید و عرضه ی اینگونه از ساعت ها می باشند، و می توان با رفتن به فروشگاه هایشان و سفارش اینگونه ساعت ها از انان خریداری کرد.
ساعت هلی هوشمند دارای صفحه نمایشگر شیشه ای می باشند که قابلیت تاچ و لمسی را داشته است و همگی ان ها دارای بند سیلیکونی می باشد و دست را اذیت نمی کند و ان را نیز خسته نمی کند. تمامی ساعت های هوشمند دارای حافظه ی داخلی هستند که بسته به اینکه توسط کدام شرکت ساخته شده است مقدار ان فرق می کند و حدود ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت می باشد. و می توان در درون ان کارت حافظه نیز قرار داد که البته احتیاج نمی شود.
می توان بند ساعت های هوشمند را تعویض کرد و از رنگ های متنوع برای ان استفاده کرد و با لباس ها ست کرد. ظاهر این ساعت های هوشمند بسیار زیبا و چشم گیر طراحی شده است و اغلب وزن کمی داشته و سبک می باشند. قابلیت اتصال از طریق بلوتوث به گوشی های هوشمند را داشته و می توانند با ان همگام شوند. بسیار مقاوم و با دوام بوده و در برابر اب و گردو غبار مقاومت دارند و ضد ضربه و ضد خش نیز می باشند و در دست بسیار خوش فرم هستند.
می توان با استفاده از این ساعت های هوشمند فعالیت های ورزشی نیز انجام داد ، چراکه مجهز به قدم شمار و فشارسنج و ضربان قلب می باشد .
دارای عمر باتری بسیار مناسبی است و نوع باتری های ساعت های هوشمند ،لیتیوم یون و غیر قابل تعویض می باشد. باتری ها می توانند شارژ ساعت های هوشمند را تا ۱۴ روز نگه دارند ،البته می توان گفت اگر از امکانات ورزشی ان استفاده کنید بایستی ان را به شارژ بزنید تا به هنگام ورزش ناگهان ساعت هوشمند شما خاموش نشود.
اکثر ساعت های هوشمند شرکت های بزرگ دنیا قابلیت اینکه سیم کارت بخورند را ندارند اما با این حال می توان نوتفیکیشن شبکه های مجازی را از طریق ان دریافت کنید و حتی موسیقی نیز گوش دهید، و متوجه شوید که به گوشی شما زنگ میزنند و در حال تماس هستند.
اما جدیدا برخی از شرکت ها همانند سونی در حال ساخت و عرضه ی ساعت های هوشمند سیم کارت خور می باشند. این ساعت های هوشمند همانند ساعت های شرکت هواوی صفحه نمایشگر را طوری طراحی کرده اند که در همه ی مواقع روشن است و سنسور دارد به طوری که اگر صورت شما در مقابل ان قرار بگیرد کاملا روشن و شفاف شده و در غیر این صورت کمی کم نور تر می شود تا انرژی را نگه دارد و صرفه جویی کند ولی به طور کامل خاموش نمی شود.
در حال حاضر برخی از ان ها قابلیت این را دارند که نحوه خواب کاربر را چک کنند و در طول فرایند خواب بتوانند تنفس و ضربان قلب او را بررسی کنند. هم چنین می توانند اب و هوا را نشان دهند و دارای جی پی اس نیز هستند.
پردازنده ی داخلی انان هشت هسته ای می باشد که پرقدرت نیز هست و کمک فراوانی به ان می کند.
حتی از این ساعت های هوشمند می توانید برای جهت یابی و قطب نما در واقع استفاده کنید، به طوری که اگر مسیر را اشتباه بروید با الارم و ویبره به شما هشدار می دهد.