کنسول vcs از نوع اتاری و نوستالژیک
کنسول vcs از نوع اتاری و نوستالژیک

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

کنسول vcs از نوع اتاری و نوستالژیک

کنسول بتزی ان هم از نوع اتاری بسیار نوستالژیک و یاد اور خاطرات دوران کودکی می باشد، و برخلاف کنسول های امروزی قدمت بیشتری دارد و قبلا توسط بازی های کاستی می شد که با ان بازی را شروع کرد. باز تولید کردن کنسول های قدیمی و ادغام ان ها با تکنولوژی جدید باعث جذابیت بیشتر ان می شود،البته این کار ریسک پذیر است ولی به دلیل محبوب بودن این کنسول بازی که حدود ۴۰ سال پیش ساخته شده بود، کاری شگفت انگیز خواهد بود. در واقع این امر در سال ۲۰۲۰ میلادی محقق گردید، این کنسول بازی با نام وی سی اس ساخته شده که دارای کنترلر و دسته ی گوشکوبی می باشد و در کنار مولفه های قدیمی از تکنولوژی نیز در ان استفاده شده است، این کنسول دارای پورت یو اس بی و اچ دی ام ای می باشد و می تواند به اینترنت وصل شود،پردازنده ی مرکزی ان هشت هسته ای می باشد و بسیار پرقدرت تعبیه شده است و حدود ۱۴ نانومتر نیز ای دی ام دارد که شخصی سازی شده و کارت گرافیکی ان رادئون ریزی می باشد، هدف از اتاری از داشتن چنین قدرتی، ارائه بازی های انلاین و استریم کردن بازی ها به نحو احسنت می باشد. گرچه می توان گفت با اتاری نیز امکان بازی با بازی های امیگا، کمودور و ارکید وجود دارد. 
هم چنین این کنسول بازی مهیج دارای چهار پورت اتصال است و از طرفی قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را دارا می باشد و خود دستگاه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی است که می توان در ان حدود ۴ گیگابایت نیز از کارت حافظه یا در واقع مموری نیز استفاده کرد. کارت گرافیکی بسیار قدرتمند ان طوری است که باعث می شود تمامی رنگ ها به صورت کاملا شفاف و عالی بر روی صفحه نمایشگر بیفتد، دسته ی گوشکوبی ان از طریق بلوتوث به دستگاه وصل می شود و به صورت فلکسی حرکت کرده و به راحتی می توان بازی ها را اجرا کرد.
تراشه های این کنسول از نوع دیابلین بوده و ۶۴ گیگابایتی است، این کنسول بازی هنوز در بازار عرضه نشده است و هنوز نیامده مشتاقان زیادی دارد و گیمر ها منتظر ورود ان می باشند، این کنسول بازی دررقابت با شرکت های به نام مانند سونی و ماکروسافت می باشد.
کنترلر ان نیز بسیار هوشمند طراحی شده که ان هم از طریق بلوتوث و وایرلس متصل می شود و کاملا بی سیم است و دکمه های ان بسیار روان است و طوری طراحی شده که در دست به خوبی جای می گیرد و به هیچ عنوان دست را خسته نمی کند.
خود دستگاه نیز در رنگ مشکی طراحی و ساخته شده است و مجهز به فن می باشد که داخل دستگاه و سی می یو را خنک می کند، و اصلا داغ نمی کند.  از لحاظ هزینه ی خرید با توجه به دلار این کنسول بازی به احتمال زیاد گران خواهد بود با همه ی این ها هنوز گیمر ها و طرفداران منتظر این کنسول می باشند.
این شرکت از سلاطین بازی می باشد و بهترین ها را همیشه تولسد و عرضه کرده است ، منتها قرار بود که این کنسول بازی مهیج زودتر از این ها وارد بازار شود ولی از لحاظ سخت افزاری به مشکل برمیخورد که در چنین سالی توانست ان را تولید و اشکالات و نقایص ان را برطرف کند.
رنگ های دیگر این کنسول بازی ، عقیق و کربن طلایی می باشد که در حال تولید است و حدود قیمتی که روی ان گذاشته شده است ، ۵۰۰ دلار می باشد.
بیش از ۱۰۰ بازی کلاسیک و همین طور قدیمی هم تولید شده اند که می توان ان ها را توسط این کنسول اجرا و بازی کرد.