بررسی گوشی های Vertu و دلیل خاص و لوکس بودن آنان
بررسی گوشی های Vertu و دلیل خاص و لوکس بودن آنان

نمایش برترین فروشگاههای موبایل...کلیک کنید

بررسی گوشی های Vertu و دلیل خاص و لوکس بودن آنان

وسایل لوکس بسیار زیادی در دنیا موجود هستند که به طبع علاقمندان و طرفداران خاص خود را دارند ، عده ای علاقمند به ظروف لوکس و گران قیمت هستند و عده ای دیگر طرفدار پر و پا قرص خودرو های لوکس ، در میان تمام این ظروف و خودرو ها و ... عده ای طرفدار دو آتیشه ، گوشی های لاکچری و گران قیمت هستند ، گوشی هایی که فقط‌ و فقط یک عده خاص از آن می توانند استفاده کنند و یا حتی به یکدیگر هدیه دهند . 
شرکت Vertu از جمله شرکت هایی می باشد که در زمینه ساخت گوشی های لوکس و گران قیمت دست ساز ، تبحر خاصی دارد . شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید Vertu در واقع یکی از زیر مجموعه های شرکت نوکیا می باشد که در سال 1998 متولد شد ، که پس از گذشت چند سال این شرکت توسط یک بخش خصوصی خریداری شد . اگر به ظاهر گوشی های ساخت شرکت Vertu توجه کرده باشید ، قطعا خواهید دانست که این گوشی های لوکس بر خلاف سایر گوشی های موجود در بازار به دنبال یکسری امکانات هوشمند و خاص نیستند بلکه هدف اصلی و اساسی سازنده گوشی های Vertu فقط زیبایی بی حد و اندازه ظاهری آن می باشد .
  در تولید گوشی های Vertu از انواع سنگ ها و جواهرات بسیار گران قیمت استفاده می‌ شود ، در محصولات این شرکت ، تقریبا تمام گوشی ها مزین شده به الماس ، طلا و نقره و ... می باشند که همین امر دلیل خاص بودن و گران قیمت بودن این گوشی ها است و شما را همین مزین شدن به جواهرات و سنگ های گران قیمت است که در وهله اول مجذوب خود می کند . البته همانطور که در عرف نیز رایج است ، هر کالایی که تقاضای آن در بازار زیاد باشد ، به طبع قیمت آن نیز بالاتر می‌ رود و این نکته نیز در گران قیمت بودن گوشی های Vertu تاثیر زیادی بر جای گذاشته است .

در مورد گوشی های لوکس Vertu ، باید اشاره کرد که این گوشی ها از امنیت بسیار بالایی نسبت به سایر گوشی های موجود در بازار برخوردار می باشند و دلیل آن تنها این امر است ، از نقطه شروع ساخت تا پایان گوشی های لوکس Vertu فقط و فقط توسط خود این شرکت ساخته و به قولی شخصی سازی شده است . همین امر باعث امنیت فوق العاده بالای گوشی های Vertu شده است که تقریبا ماهرترین هکر ها هم نمی توانند این گوشی را هک کنند و در نهایت فردی که دارای این گوشی های گران قیمت است ، می تواند با خیال آسوده از این گوشی ها استفاده کند .
هم اینک دو دسته از گوشی های خاص و زیبای Vertu موجود می باشد ، دسته اول ، گوشی های Vertu مدل   Signature می باشد که در دو نوع لمسی و ساده هستند که اگر به ظاهر مدل ساده آن توجه کنید ، دقیقا به شکل و قیافه گوشی های دکمه دار ساده نوکیا خواهید افتاد ولی همانطور که قبلا نیز ذکر شد استفاده از جواهراتی چون یاقوت و الماس و .. است که این گوشی ها را بی نظیر و خاص کرده است . دسته دوم گوشی های Vertu در مدل Aster موجود می باشند ، که در واقع می توان گفت که این مدل ، حد وسط دسته اول است ، یعنی دقیقا یک گوشی لوکس و زیبا و در عین حال به روز .
لازم به ذکر است که گوشی های دیگری از این شرکت موجود می باشند ، منتها هم اینک ، سه مدل نام برده شده را می توانید در سایت Vertuم مشاهده کنید