ساعت های هوشمند امازفیت، از جمله بهترین و جدیدترین ساعت های روز دنیا
ساعت های هوشمند امازفیت، از جمله بهترین و جدیدترین ساعت های روز دنیا

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

ساعت های هوشمند امازفیت، از جمله بهترین و جدیدترین ساعت های روز دنیا

امروزه استفاده از ساعت های هوشمند بسیار بیشتر از سایر ساعت ها شده چرا که این گونه از ساعت ها قابلیت های بیشتری دارند و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهند. ساعت های هوشمند امازفیت ساخته ی شرکت شیائومی می باشد و به صورت اسپورت ساخته می شود و هم زن و هم مرد می توانند از ان استفاده کنند. قطر صفحه نمایشگر این ساعت هوشمند ۸ میلی متر است و بند ان مشکی می باشد و هم چنین صفحه نمایشگر ان نیز مشکی است . هم از ان به صورت روزمره می توان استفاده کرد و هم اینکه ورزشکاران هم از ان می توانند استفاده کنند.
جنس ان از نوع فلز بوده و بسیار محکم و بادوام است و طوری طراحی شده که در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است. صفحه نمایشگر ان به صورت مستطیلی می باشد و وزن ان حدود ۳۲ گرم است و جنس بدنه ی ان پلی کربنات می باشد.
قفل این ساعت هوشمند زیبا از نوع سگکی می باشد و فلزی است و صفحه نمایشگر ان رنگی می باشد و قابلیت تاچ و لمسی خازنی را دارد. دارای رزولوشن و پیکسل بالا بوده و ۱.۷۸ اینچ می باشد و از پردازنده مرکزی بالایی نیز برخوردار است. این ساعت اصلا سیم کارت نمی خورد ، دارای جی پی اس می باشد و از هر دو نوع سیستم عامل اندروید و ای او اس بهره مند است.
در این ساعت هوشمند باید در نظر داشته باشید فقط دو زبان انگلیسی و فارسی تعبیه شده و امکان این وجود ندارد که از حالت چینی به انگلیسی تبدیل شود، این گجت می تواند کارت حافظه  در خود جای دهد ودارای باتری لیتیوم یون است که عمر مفیدی دارد و شارژ خوبی را در خود نگه می دارد و می توان به خوبی با ان کار کرد. این ساعت هوشمند می تواند فشار و ضربان قلب را بسنجد و تمامی مواردی را که یک ورزشکار احتیاج دارد اعم از: قدم شمار و تعداد تنفس و تعداد نبض و ضربان قلب و غیره را دارد. از لحاظ کارایی بسیار قدرتمند است و در هنگام خرید ۱۰۰ شارژ و فول شارژ است و می تواند به راحتی شارژ را تا ۱۴ روز نگه دارد اما اگر از ان برای ورزش استفاده می کنید بهتر است به شارژ بزنید که در روز ورزش ، ساعت شما خاموش نشود.
چیزی که ممکن است در ابتدا در ذوق خریدار بزند ، صفحه نمایشگر است که بکلایت است ولی کارایی فوق العاده ی ان خریداران را شگفت زده خواهد کرد، از طرفی قیمت مناسب ان بسیار شگفت انگیز است.
این ساعت در عمق پنج متری استخر نیز کار می کند و مقاوم است ،این ساعت هوشمند قابلیت دارد که با گوشی های هوشمند اتصال برقرار کرده و همگام شود چرا که مجهز به بلوتوث و وایفای می باشد و می تواند پیام های شما را به صورت نوتفیکیشن اعلام کند. از دیگر امکانات ان این است که می تواند بر روی خواب شما کنترل داشته باشد و ان را بررسی کند تا خوابی اسوده داشته باشید.  هم چنین به دلیل اینکه نبض را می سنجد می تواند شما را از لحاظ سلامتی چک کند،  و فشار شما را نیز بررسی کند و در هنگام دویدن و راه رفتن تنفس شما را بسنجد.  
بند این ساعت هوشمند چون از جنس سیلیکون است ، ضد عرق است و دست را خسته نمی کند و به ان اسیب نمی زند. هم شیشه ی روی صفحه نمایش ان ضد خش و نشکن است و نور ان به طوری طراحی شده که چشم را نیز اذیت نمی کند.