عکسی فوق العاده زیبا و خاطر انگیز با دوربین های عکاسی فوجی مدل Instax Mini 9
عکسی فوق العاده زیبا و خاطر انگیز با دوربین های عکاسی فوجی مدل Instax Mini 9

نمایش برترین فروشگاههای موبایل...کلیک کنید

عکسی فوق العاده زیبا و خاطر انگیز با دوربین های عکاسی فوجی مدل Instax Mini 9

شاید شما نیز اوقاتی نیاز داشته باشید که با وسیله ای غیر از گوشی همراه خود ، عکاسی کنید ، و پس از عکاسی بلافاصله ، عکس های زیبای خود را در محیطی خارج از گوشی تماشا کنید . و یا حتی تمام عکس هایی را که از خود یا خانواده و ... انداختید را در آلبوم و یا حتی بر روی دیوار اتاق قرار دهید تا یاد آور خاطرات دلنشین و زیبایی برای شما باشند .
دوربین های عکاسی بی شماری موجود هستند که می توانند لحظه های شما را به بهترین نحو ثبت کنند ، اما مسئله دقیقا همین جا است ، که شما تمایل دارید عکس هایی را که با دوربین عکاسی انداختید ، بدون فوت وقت به صورت چاپ شده در دست داشته باشید ، بدون اینکه نیاز باشد که به عکاسی و ... برای چاپ عکس ها مراجعه کنید . دوربین های عکاسی فوجی این امکان را برای شما فراهم می کنند ، تا هنگامی که مشغول ثبت لحظه های دلنشین و زیبای تان هستید ، بتوانید در مدت اندکی ، تصاویر را به صورت چاپ شده ببینید . اما این تنها مزیت دوربین های فوجی نیست ، بلکه دوربین های فوجی نسبت به سایر دوربین های موجود در بازار از قیمت ارزان تری برخوردار می باشند و نسبتا میتوان گفت که هر شخصی که عاشق عکاسی است می تواند این دوربین ها را تهیه کند ، چه افرادی که در زمینه عکاسی مبتدی و تازه کار هستند و چه افرادی که در این زمینه از مهارت بالایی برخوردار می باشند .
در مورد نوع کارکرد دوربین های فوجی مدل Instax Mini 9 باید ذکر کرد که این دوربین ها با فیلم های اختصاصی فوجی فیلم عمل می کنند ، که اندازه این فیلم ها چیزی حدود ۴.۶ و ۶.۲ سانتی متر می باشد .  و همچنین برای استفاده از دوربین های فوجی ، شما نیاز به دو عدد باتری قلمی در سایزAA نیز خواهید داشت چرا که هر وسیله ای نیاز به یک منبع انرژی و یا حتی تغذیه دارد ، و این دو باتری قلمی در واقع منبع انرژی دوربین عکاسی شما است ، لازم به ذکر است که این باتری ها قابل تعویض نیز می باشند و شما پس از ثبت و چاپ حدود ۲۰۰ عکس ، می توانید باتری ها را تعویض کرده و باتری های جدید را داخل دوربین بیندازید .
برای عکاسی با دوربین های فوجی همانطور که در فوق نیز ذکر شد نیاز به مهارت به خصوصی نخواهید داشت ، تنها کافیست سوژه عکاسی خود را پیدا کنید و پس‌ از تنظیم دوربین بر روی سوژه دکمه شاتر را فشار دهید و بدون فوت وقت عکس چاپ شده خود را تهیه کنید ، این نکته را فراموش نکنید تصویر شما نیاز دارد مدت بسیار اندکی در معرض هوای آزاد قرار گیرد تا ظاهر شود . شما در هر شرایط آب و هوایی و همچنین در روز و یا حتی در تاریکی شب می توانید بهترین و با کیفیت ترین عکسها را بیندازید ، چرا که دوربین فوجی این قابلیت را دارد که بر حسب موقعیتتان  آن را تنظیم کنید و عکاسی کنید ، و یا در شب یا محیط های کم نور و تاریک با استفاده از فلاش دوربین می توانید لحظات خود را به بهترین نحو ثبت کنید .
قابلیت بی نظیر دوربین های فوجی مدل Instax Mini 9 این امر است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا سلفی های جذابی نیز بیندازید ، چرا که دوربین فوجی Mini 9 دارای آینه سلفی نیز می باشد برخلاف سایر مدل های دیگر این دوربین . 
همچنین لازم به ذکر است که فاصله کانونی لنز دوربین های فوجی Mini 9 چیزی حدود ۳۵ میلی متر است که برای شما میدان دید وسیع تری نسبت به گوشی همراه تان را فراهم می کند . و در نهایت این امر که دوربین های فوجی Mini 9 برخلاف مدل های پیشین دارای یک آداپتور ماکرو می باشند که می توانید با اضافه کردن این آداپتور حدود ۳۳ تا ۵۰ سانتی متر بر روی سوژه عکاسی خود فوکوس کنید .