بررسی همه جانبه ویوو iQOO 5 5G
بررسی همه جانبه ویوو iQOO 5 5G

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

بررسی همه جانبه ویوو iQOO 5 5G

بی شک هر فرد ، لایق بهترین ها از همه چیز است ، بهترین لباس ، بهترین غذا ، بهترین امکانات و ... هزاران هزار مورد دیگر از این قبیل که زندگی را برای فرد بهتر و دلپذیر تر می کنند ، از جمله این بهترین ها می توان به بهترین گوشی همراه نیز اشاره کرد ، گوشی که با دارا بودن آن بتوان خیلی راحت و آسان چندین کار را انجام داد و از کار کردن با آن لذت برد ، گوشی همراهی که علاوه بر زیبایی ، کارایی بسزایی در میان سایر گوشی ها داشته باشد و اولین انتخاب ، بهترین افراد باشد . 
گوشی های موبایل  ویوو iQOO 5 5G از جمله همین بهترین ها هستند که می توان با خاطر آسوده آن را تهیه کرد و از کار کردن و به همراه داشتن آن لذت برد . این گوشی ها همچون سایر گوشی های همراه موجود در بازار دارای مزایای به خصوصی می باشند که در نوع خود از جمله برترین ها است.  
مزایای گوشی های همراه iQOO 5 5G  عبارتند از ، ابعاد بی نظیر آن که 160.04×75.6×8.32 میلی متر است و همچنین این گوشی ها وزنی حدود  197 گرم دارند ، اما نکته ای که بسیار با اهمیت است و  باید ذکر شود این امر است که گوشی های همراه iQOO 5 5G توسط یک پردازنده خاص هشت هسته ای کوالکام به وجود آمدند . 
اما به طبع این تمام مزایای گوشی های هوشمند ویوو  iQOO 5 5G نیست ، شایان ذکر است که این گوشی های هوشمند این امکان را برای شما به فراهم می آورند که بتوانید همزمان از دو سیم کارت استفاده کنید ، و نکته دیگر در مورد حافظه رم و ذخیره سازی این گوشی ها می باشد ، حافظه رم گوشی ویوو iQOO 5 5G چیزی حدود هشت گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن ۱۲۸ گیگابایت می باشد . 
اما موردی که گوشی های هوشمند ویوو iQOO 5 5G را تبدیل به گوشی خاص کرده ، دوربین سه گانه آن است ، دوربین پشت این گوشی 50 MP +13 MP +  13 MP است و مهم تر این مورد است که ، این دوربین  دارای امکانات بی نظیر دیگری همچون ، فلش خودکار ، تشخیص چهره و دیگر اینکه بزرگ نمایی دیجیتال و حتی دارای لمس برای فوکوس نیز می باشد ،  اما در مورد دوربین جلوی گوشی های هوشمند iQOO 5 5 G  باید این نکته را نیز ذکر کرد که شانزده مگاپیکسل می باشد و شما می توانید با استفاده از این دوربین ها ، لحظات زیبای خود را با کیفیت تر و دلنشین تر ثبت کنید.
همانطور که خود نیز می دانید ، یک تلفن همراه خوب ، باید دارای یک باتری با کیفیت باشد که شارژ خالی نکند و طول عمر خوبی داشته  باشد و سریع هم شارژ شود ، باتری گوشی های هوشمند iQOO 5 5G از جمله باتری های لیتیوم 4500 میلی آمپر  است که قابل تعویض نمی باشند ، و گوشی همراه شما را در مدت زمان پنجاه دقیقه به طور کامل شارژ می کند .
همچنین این گوشی ها از مزایای به خصوصی همچون سنسور نور ، حسگر مجاورت ، شتاب سنج ، قطب نما ، ژیروسکوپ و در نهایت سنسور دمای رنگ برخوردار می باشد . 
گوشی های هوشمند ویوو iQOO 5 5G دارای یک صفحه نمایش بزرگ به اندازه 6.5 اینچ هستند ، و مهم تر اینکه این گوشی ها از سیستم عامل اندروید v10 برخوردار می باشند ،همچنین لازم به ذکر است که گوشی های هوشمند iQOO 5 5G در دو رنگ زیبا آبی و خاکستری موجود می باشند که بسته به سلیقه خود ، می توانید آن را تهیه کنید .