معرفی Q9A نخستین گوشی الجی ۵ جی
معرفی Q9A نخستین گوشی الجی ۵ جی

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

معرفی Q9A نخستین گوشی الجی ۵ جی

شرکت بزرگ ال جی سازنده ی انواع و اقسام لوازم الکتریکی می باشد که بسیار پرفروش و پرطرفدار بوده و در رقابت با دیگر شرکت های به نام است. این شرکت توانسته علاوه بر ساخت انواع تلویزیون و گوشی همراه، در ساخت دیگر لوازم برقی نیز سرامد باشد. ال جی در جدیدترین گوشی که به بازار عرضه کرده است توانسته گوی مسابقه و رقابت را از سایرین برباید و به دست بگیرد. شرکت ال جی گوشی همراهی تحت عنوان کیو ۹ ای به بازار روانه کرده که دارای قابلیت های فراوانی می باشد. این گوشی همراه دارای صفحه نمایشگر ۶.۱ اینچی می باشد و بسیار پروضوح و شفاف است.
صفحه نمایشگر ان دارای رزولوشن و پیکسل بالا بوده و بسیار قابلیت تاچ خوبی دارد، و نور و روشنایی بسیار قابل قبولی دارد که حتی در نور خورشید هم صفحه کاملا نمایان است.
حافظه ی داخلی این گوشی بسیار زیبا ۱۲۸ گیگابایت است و می تواند در خود رم چند گیگابایتی نیز جا دهد. پردازنده ی مرکزی این گوشی هشت هسته ای بوده و بسیار پرقدرت است.
در نظر داشته باشید که به هنگام خرید و انداختن سیم کارت در ان ، رجیستری را انجام دهید تا با خیال راحت از گوشی خود استفاده کنید، هم چنین باید این نکته را نیز متذکر شد که بهتر است برای گوشی خود قابی را تهیه کنید تا از ضربات وارده بر ان جلوگیری کرده و به گوشی اسیبی نرسد. هم چنین صفحه نمایشگر باید توسط گلس پوشیده شود تا خط و خشی بر روی ان نیفتد.
سیستم عامل ان ، اندروید است و مدل ان ۱۰ به بالا است و تنها یک سیم کارت می خورد، این سیستم عامل بسیار برای این گوشی مناسب و مفید است. عمر باتری این گوشی طولانی است و می تواند به خوبی شارژ را حفظ کند و اگر از اپلیکیشن های سنگین هم استفاده کنید، موردی نخواهد داشت و می تواند به خوبی ساپورت کند، در صورت شارژ در داخل جعبه ی این گوشی علاوه بر دفترچه راهنما ، کابل شارژ نیز هست که می توانید از ان استفاده کنید، هم چنین دارای هندزفری مخصوص نیز می باشد که توسط ان می توانید به موسیقی گوش دهید.
 در این گوشی انواع اپلیکیشن های بازی و برنامه های مختلف قابل نصب هستند اما بهتر است به جای دانلود از اینترنت، از گوگل پلی استور استفاده کنید تا در امنیت کامل این برنامه ها را دانلود کنید.
این گوشی تراشه ای از جنس خازنی دارد و مجهز به جی پی اس است ، هم چنین به بلوتوث، وایرلس متصل است. هم چنین می توان گفت که قطب نما دارد و می تواند فشار و ضربان قلب را بسنجد.
دوربین این گوشی بسیار با کیفیت است، دو دوربین در قسمت پشتی ان وجود دارد که یکی ۱۶ و دیگری ۱۲ مگاپیکسل است و بسیار پروضوح عکس برداری و فیلم برداری می کند و قابلیت دید در شب را نیز دارد.
دوربین سلفی ان نیز ۱۲مگاپیکسل بوده و عکس های فوق العاده زیبایی می توان با ان انداخت.
دارای اسپیکر استریو بوده و صداها را به صورت دالبی اتموس پخش می کند، که این اسپیکر ها در کناره ی گوشی قرار دارند، هم چنین این گوشی قابلیت ۴ جی و هم چنین تکنولوژی ارتباطی جدید ۵ جی را نیز دارد.
هم چنین تمامی شبکه های اجتماعی را می توان در ان نصب کرد و با سرعت اینترنتی بی نظیر در این شبکه ها بود و به راحتی می توان انواع و اقسام فایل ها را با سرعت دانلود کنید.
در ضمن باید یاد اور شد که باتری این گوشی از نوع لیتیوم یون است، درنتیجه بایستی از ان مراقبت به عمل اورد ، چرا که قابل تعویض نخواهد بود.