نگاهی گذرا به آلکاتل 2020 1B
نگاهی گذرا به آلکاتل 2020 1B

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

نگاهی گذرا به آلکاتل 2020 1B

هنگامی که قصد خرید یک گوشی همراه با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را دارید ، در سایت ها و یا حتی در فروشگاه های مختلف به دنبال گوشی موبایل ، مورد پسند خود می گردید ، تا جنسی که تهیه می کنید به قدری با کیفیت باشد که بتوانید از آن طی سالیان متمادی با خیال راحت استفاده کنید ، بدون اینکه نگران از کار افتادن آن باشید و در عین حال مقرون به صرفه باشد تا نیاز نباشد که هزینه گزافی را بابت تهیه آن پرداخت کنید . 
همانطور که می دانید ، انواع و اقسام متنوع و مختلفی گوشی در بازار موجود می باشند ، تحت هر برند و کیفیتی و با هر قیمتی ، اما از جمله بهترین و جدید ترین گوشی های همراه موجود در بازار ، گوشی های آلکاتل مدل ۲۰۲۰ هستند که می توانند انتخابی مناسب برای شما باشند ، چرا که گوشی های هوشمند آلکاتل مدل ۲۰۲۰ 1Bعلاوه بر زیبایی ظاهری و  ابعاد مناسب آن که چیزی حدود 146.1×71.6×9.9 میلی متر می باشد و همچنین وزن 168  گرمی آن و مهم تر از همه صفحه نمایش خاص و شگفت انگیز این گوشی  که دارای ۱۶ میلیون رنگ می باشد ، دارای برخی مزایا هستند که در نوع خود ، بی نظیر می باشند . از جمله این مزایا می توان به ، قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت اشاره کرد یعنی همان نانو سیم کارت و استند بای دو گانه ، و دیگر اینکه دارای دو دوربین با کیفیت می باشد که شما می توانید لحظات خاطر انگیز و زیبای خود را به کمک این دوربین ها ثبت کنید ، لازم به ذکر است که دوربین جلو گوشی آلکاتل ۲۰۲۰ پنج مگاپیکسل می باشد و دوربین پشت این گوشی ، ۱۳ مگاپیکسل است ، اما گاهی اوقات در سفر یا در هر موقعیت دیگری ، ترجیح می دهید که از محیط پیرامون فیلم برداری کنید ، و کیفیت فیلم برای شما بسیار مهم است ، شایان ذکر است که هر دو لنز این دوربین ، قابلیت فیلم برداری با 1080p را تنها با سرعت باور نکردنی 30 فریم در ثانیه دارا می باشند ، ‌که در نهایت فیلم شما ، یک فیلم با وضوح و با کیفیت می شود .
همچنین باید در ارتباط با باتری این گوشی با کیفیت و حیرت انگیز ، نکاتی را ذکر کرد ، از جمله اینکه گوشی های آلکاتل مدل ۲۰۲۰ از یک باتری فوق العاده قوی و مرغوب برخوردار می باشند ، به طوری که اگر شما ۱۶ ساعت ، یکسره با تلفن همراه خود صحبت کنید و یا حتی ۶۱ ساعت موسیقی های مورد علاقه و دل خواه خود را گوش دهید و .... هزاران هزار کار دیگر ، باز هم گوشی شما شارژ دارد ، چرا که باتری این گوشی از نوع باتری های لیتیومی است و دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر می باشد .
همچنین لازم به ذکر است که گوشی های موبایل آلکاتل ۲۰۲۰ مدل 1B مجهز هستند به پردازنده چهار هسته ای ، که این امر به شما کمک قابل توجهی را می کند تا با گوشی همراه خود بتوانید چندین کار را با هم انجام دهید و در وقت خود صرفه جویی کنید .
گوشی های آلکاتل ۲۰۲۰ مدل 1B دارای مزایای دیگری همچون ، شتاب سنج ، حس گر مجاورتی ، GPS و رادیو ، و همچنین حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و...هزاران هزار مزایای دیگر  می باشد .
و در نهایت ذکر این نکته ضروری است که گوشی های آلکاتل در حال حاضر ، در دو رنگ زیبا مشکی و سبز موجود می باشند ، که بسته به سلیقه خود می توانید هر یک را که مایل هستید تهیه کنید و از آن لذت ببرید .