پارکت لمینت TCT و کفپوش ازمیر شرکت ترک چوب تبریز
پارکت لمینت TCT و کفپوش ازمیر شرکت ترک چوب تبریز
پارکت لمینت TCT و کفپوش ازمیر شرکت ترک چوب تبریز
  


 
شرکت موفق ترک چوب تبریز ،  با رویکرد تولید ، فروش و  پخش پارکت لمینت های با کیفیت و درجه یک ، فعالیت خود را از سال هزار و سیصد و نود ( ۱۳۹۰ ) آغاز نموده است . 
 
شرکت معتبر ترک چوب تبریز ، به همراه تیم بسیار حرفه ای خود ، سعی بر آن دارد که هم قدم با طرح های متنوع و به روز موجود در دنیا ، محصولاتی منحصر به فرد و با کیفیت را در سبد کالایی محصولات خود بگنجاند .
 
از جمله محصولات این شرکت معتبر ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / پارکت لمینت ترک فلور ،
۲ / پارکت لمینت ترک کرونو ، 
و ... ،
اشاره کرد .
 
شرکت موفق و معتبر ترک چوب تبریز ، دارای دو محصول پر کاربرد و با کیفیت دیگر به نام های پارکت لمینت با کیفیت TCT ( ابعاد : ۱.۸۴ ) ، و کفپوش ازمیر ( ابعاد : ۳.۳۴ ) ، نیز می باشد . محصولاتی منحصر به فرد و خاص ، که متناسب با هر سلیقه ای هستند ‌.
 
نکته بسیار مهمی که در خصوص شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، باید افزود این امر است که : در گذشته ، پارکت لمینت از خارج از کشور ، وارد می شود اما پس از چندی واردات پارکت لمینت به کشور ممنوع شد ، و به همین علت ، بسیاری از شرکت های وارد کننده ، اقدام به تولید پارکت لمینت در داخل کشور نمودند . با وجود آن که پارکت لمینت در ایران تولید می شود ، اما همچنان به سبب آن که مواد اولیه آن از خارج از کشور وارد می شود ، شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، همچون گذشته ، دارای مشکلات بسیار زیادی می باشند . مشکلاتی مانند : نوسان بسیار زیاد قیمت دلار ، و وابستگی بازار دکوراسیون داخلی ایران به دلار ، تعرفه های سرسام آور گمرک ، و .... . و به همین سبب می توان گفت که : همچنان ما در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی ، نرسیده ایم .
 
با وجود تمامی مشکلات مذکور ، شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، همواره باید این نکته را به خاطر داشته باشند که ، محصول آن ها نباید مملو از کد های عدم شود . و برای آن که بتوانند در بازار دکوراسیون داخلی ایران ، باقی بمانند و با دیگر شرکت های تولید کننده رقابت کنند ، لازم است که همواره محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی تامین نمایند ، و از عدم خوردن کالای خود جلوگیری کنند . چرا که وقتی محصولی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه آن محصول را به مشتریان خود ارائه نمی دهد ، به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد ، که آن کد موجود نباشد و در حقیقت این امر از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت ترک چوب  تبریز ، با ارائه صفحه اختصاصی به هر فروشگاه ، این امکان را برای آنان فراهم می کند تا محصولات خود را در صفحه شان ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ، ارتباط برقرار نمایند . این وبسایت معتبر ، با رصد بسیار دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و شرکت های تولید کننده ، حمایت می کند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت ترک چوب تبریز را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .