🔶️ لحظاتی خاطر انگیز در کافه رستوران سرای ارغوان
🔶️ لحظاتی خاطر انگیز در کافه رستوران سرای ارغوان
🔶️ لحظاتی خاطر انگیز در کافه رستوران سرای ارغوان
 


کافه رستوران زیبا و معروف سرای ارغوان ( با کادری حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : خیابان پیروزی ، خیابان اول نیرو هوایی ، پلاک ۳/۲ ، از زیبا ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۸  صبح الی ۲۳ ، ( روز های یکشنبه تا ۶ عصر ، سفارش میز های بانوان عزیز و گرامی شامل ۲۰ درصد تخفیف می شود ) پذیرای عموم افراد است .

لازم به ذکر است که : مشتریان عزیز می توانند قبل از مراجعه نمودن به سرای ارغوان ، میز مورد نظر خود را در این کافه رستوران رزرو کنند ( تماس تلفنی ) .

کافه رستوران زیبای سرای ارغوان ، دارای محیطی خاص و دکوراسیونی منحصر به فرد می باشد ،
این کافه رستوران معروف محیطی مناسب برای :
دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های گروهی ، و ... است .

همچنین باید افزود که : مشتریان محترم می‌ توانند در صورت تمایل ، دورهمی ها و جشن های خود را ( مثل جشن تولد ، جشن سالگرد ازدواج  ، و ... ) در این کافه رستوران برگزار کنند و لحظاتی بی نظیر و یاد ماندنی را در کنار یک دیگر ، ثبت نمایند .

از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران معروف سرای ارغوان ، ذکر کرد بخش های منو این کافه رستوران می باشد که عبارت است از :
بخش صبحانه ( شامل : بشقاب صبحانه انگلیسی ، املت بارست بیف ، اسکرامبل بیکن ، بشقاب صبحانه ایرانی ، و ... )
بخش لذت قهوه ( همانند : کاپوچینو ، لاته ، آفوگاتو ، یونانی ، فرانسه ، ترک ، موکا ، آمریکانو ، و .. )
بخش لذت نوشیدنی گرم ( شامل : شیر و عسل ، هات چاکلت ، شیر نسکافه ، و .. )
بخش لذت چای و دمنوش ( همانند : چای هل و دارچین ، خوش قلب باش ، پر انرژی باش ، خوش رو باش ، خوش اخلاق باش ، و ... )
بخش لذت شیک ( شامل : وانیل ، اسپرسو ، انرژی ، نوستالوژی ، شکلات ، نوتلا ، نوتلابری ، و .. )
بخش ماکتیل ها ( همانند : لیموناد ، رد موهیتو ، و ... )
بخش لذت اسموتی ( شامل : استرنج بری ، کاپرینا ، میکس بری ، خط استوا ، و ... ) ، بخش آبمیوه های طبیعی ( همانند : انار ، پرتقال )
بخش کیک و دسر ها
( شامل : کروسان تازه ، کیک بستنی ، و ... )
بخش پیش غذا ها و غذا ها ( همانند : چیکن وینگز ، سیب زمینی با دیپ چدار ، سالاد سزار با رول سوخاری ، سالاد آیس برگ ، پاستا چوریتسو ، پاستا آلفردو ، پنینی مرغ پستو ، و .. ) ، بخش پیتزا ها ( شامل : نان سیر و بیکن ، پپرونی ، رست بیف ، چیکن آلفردو ، و ... ) ، و ... .

در کافه رستوران زیبا و دلنشین  سرای ارغوان ، تمامی پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود ( مانند : ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده از ماسک ، و .. ) و در واقع مشتریان محترم و گرامی می توانند با خاطر آسوده ، به همراه عزیزان خود برای نوش جان کردن انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذا ها ، به این کافه رستوران دلنشین و آرامش‌ بخش مراجعه کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار هم ثبت نمایند .