هوآوی ممکن است به زودی ردیابی قند خون و عملکرد ریه را در ساعت های هوشمند خود معرفی کند
هوآوی ممکن است به زودی ردیابی قند خون و عملکرد ریه را در ساعت های هوشمند خود معرفی کند
هوآوی ممکن است به زودی ردیابی قند خون و عملکرد ریه را در ساعت های هوشمند خود معرفی کند



هواوی به زودی برخی از عملکردهای مهم را در ساعت‌های هوشمند خود معرفی خواهد کرد.  عملکردهای جدید شامل نظارت بر قند خون، ردیابی عملکرد ریه و مدیریت سلامت در ارتفاعات بالا است.  این ویژگی ها و موارد دیگر در سیستم TruSeen هوآوی برای نظارت بر سلامت گنجانده می شود.
ساعت های هوشمند هوآوی نسبت به برخی از برندهای محبوب بازار عمر باتری بیشتری دارند.  به عنوان مثال، Huawei Watch GT 3 Pro برخلاف برخی از مدل ها با عمر باتری تنها 24 ساعت، عمر باتری 14 روزه دارد.  افزوده‌های جدید سلامت و تناسب اندام به ساعت‌های هوشمند آینده هواوی، جایگاه آنها را بیشتر برجسته می‌کند.

 اطلاعات مربوط به ویژگی های جدید پوشیدنی های هوشمند هوآوی اخیراً توسط این شرکت فاش شده است.  طبق گزارش‌ها، هواوی در حال کار بر روی توسعه غربالگری خطر هیپرگلیسمی و ارزیابی روند سطح گلوکز در ساعت‌های هوشمند خود است.  این همچنین با یک سیستم اعلان هشدار اولیه در صورت علامت گذاری مشکلات احتمالی ارائه می شود.
به نظر می رسد که رقابتی از سوی تولیدکنندگان ساعت های هوشمند برای اولین ساعت هوشمندی که دارای یک ویژگی غیرتهاجمی نظارت بر قند خون باشد، وجود دارد.  بنابراین هواوی به دنبال این رکورد است.  سیستم ردیابی عملکرد ریه با استفاده از ترکیبی از داده های جمع آوری شده، خطر ابتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه را پیش بینی می کند.

 سیستم مدیریت سلامت در ارتفاع بالا به کاربران اطلاع می دهد که چگونه بدن آنها در ارتفاعات بالا با فشار هوای پایین در نتیجه واکنش نشان می دهد.  هواوی هیچ جدول زمانی برای واقعی سازی این ویژگی ها تعیین نکرده است.  در حال حاضر در حال رقابت برای تولید اولین ساعت هوشمند با نظارت غیرتهاجمی قند خون است.
هواوی می گوید که توصیه می شود اپلیکیشن «Sports Health» را به ترتیب به نسخه 12.1.4.310 و نسخه 12.1.4.325 در دستگاه های اندروید و iOS به روز کنید.  اتصال بلوتوث باید در طول کل فرآیند به‌روزرسانی روشن باشد.  ممکن است زمان زیادی طول بکشد و ساعت هوشمند پس از تکمیل به‌روزرسانی به‌طور خودکار راه‌اندازی مجدد شود.
Huawei Watch GT 3 Pro در اوایل آوریل امسال در چین معرفی شد.  این یک ساعت هوشمند ممتاز است که به ترتیب در 46 میلی متر با صفحه نمایش 1.43 اینچی و 43 میلی متر با صفحه نمایش 1.32 اینچی ارائه می شود.  هر دو دارای پنل های AMOLED، شیشه یاقوت کبود و بدنه سرامیکی هستند.
Huawei Watch GT 3 Pro مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، دمای بدن، ردیاب خواب، مانیتور استرس و غیره است.  این ساعت هوشمند همچنین دارای نوار قلب برای بررسی ریتم قلب و فعالیت الکتریکی کاربر است.  این دستگاه پوشیدنی 100 حالت ورزشی شامل 18 فعالیت حرفه ای را ارائه می دهد.  همچنین مجهز به GPS دو بانده برای فعالیت در فضای باز است.

 Huawei Watch GT 3 Pro با یک بار شارژ تا 14 روز دوام می آورد و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.