ساده ترین روش برای تهیه فالوده طالبی
ساده ترین روش برای تهیه فالوده طالبی
ساده ترین روش برای تهیه فالوده طالبی




فالوده طالبی یک نوشیدنی بسیار گوارا می باشد که می توان ان را برای فصل گرم تابستان تهیه کرد ، درست کردن این نوشیدنی اصلا احتیاج به هیچ گونه وسایل خاصی ندارد و می توانید حتی از ان ،
در مهمانی های خود استفاده کنید. از طرفی می توانید برای تهیه کردن ان ، از چند اسکوپ بستنی هم استفاده کنید چرا که باعث می شود طعم ان شگفت انگیز تر شود و مزاج خیلی از افراد خوش بیاید.
مواد لازم به جهت تهیه فالوده بستنی عبارت است از : طالبی دو عدد ، اب و یخ به مقدار لازم ، شکر چهار قاشق غذاخوری ،  گلاب دو قاشق غذاخوری، تخم شربتی یک قاشق غذاخوری.
در ابتدای امر ، تخم شربتی ها را خوب بشویید و سپس ان ها را در اب ولرم قرار دهید تا پف کنند ، بعد در قالب های یخ بریزید تا در فریزر قرار داده و یخ بزنند و شکل قشنگی بگیرند.
حالا طالبی ها را به چهار قسمت تقسیم کنید ، و سپس سه تای ان ها را رنده کرده و یکی از ان ها را نگه دارید ، و ان را در اخر کار بایستی که اسکوپ بزنید و بر روی فالوده طالبی قرار دهید تا ،
تزیین شود و شکل زیبایی پیدا کند.
یک کاسه بزرگ تهیه کنید و طالبی هایی را که ، رنده کرده اید را در ان بریزید و سپس به این طالبی، اب و گلاب و شکر اضافه کنید ،
و خیلی خوب مخلوط کنید سپس اسکوپ هایی را که از طالبی تهیه کردید ، را روی همین کاسه قرار دهید و به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا طعم بگیرد.
بعد از انجام دادن این مرحله ، کاسه را از داخل یخچال خارج کنید و به ان چند یخ که حاوی تخم شربتی می باشد را اضافه کنید ،
از طرفی می توانید برای تزیین روی این فالوده طالبی از برگهای گل محمدی هم استفاده کنید.
اگر نمی خواهید از رنده استفاده کنید ، می توانید از مخلوط کننده استفاده کنید تا میکس این فالوده را داشته باشید و نوش جان کنید.
می توانید در تهیه این فالوده طالبی به جای اسکوپ طالبی از اسکوپ بستنی استفاده کنید ، از طرفی می توانید به جای اب از ، شیر استفاده کنید تا فالوده طالبی شما طعم شیر بگیرد.
به یاد داشته باشید که اضافه کردن تخم شربتی کاملا اختیاری است، و هم چنین اینکه می توانید از انواع عرقیجات استفاده نمایید.