خوشمزه ترین لواشک را در خانه تهیه کنید
خوشمزه ترین لواشک را در خانه تهیه کنید
خوشمزه ترین لواشک را در خانه تهیه کنید



اگر در خانه ، آلو هایی دارید که در یخچال مانده و له شده است ، می توانید از ان ها برای تهیه ی لواشک های خوشمزه استفاده کنید ، پس در این مقاله با ما همراه باشید تا طرز تهیه ان را به شما بگوییم.
لواشک الو ان هم الو قرمز ، بسیار راحت تهیه می شود و باید بدانید که الو قرمز ، در واقع یک میوه تابستانی است که طعم بی نظیری دارد و برای تهیه لواشک از ان بایستی : اب به اندازه یک دوم پیمانه ، الو قرمز دو کیلوگرم ، نمک دو قاشق چای خوری ، شکر یک قاشق غذا خوری فراهم کنید.
در ابتدا باید ، الو ها را خوب بشویید و بعد هسته ی ان ها را به وسیله دستگاه خارج کنید ، و بعد ان ها را از وسط به دو نیم گردانید. بعد از ان ، الو ها را به همراه اب در یک قابلمه بریزید و سپس روی حرارت قرار دهید ، تا به خوبی بپزد و کاملا نرم شود.
به یاد داشته باشید که حتما ، هراز چند گاهی ، ان را هم بزنید تا الو هایی که روی سطح قابلمه قرار دارد نیز پخته و نرم شود.
این نرم شدن ،باید ان قدر خوب انجام شود که وقتی با قاشق ان ها را فشار می دهید ، گوشت و پوست الو به راحتی جدا شود و له گردد. 
بعد از اضافه کردن نمک ، اگر دیدید که الو ها ترش بودند ، شکر هم اضافه کنید ، و بعد ان را به داخل ظرف دیگر اضافه کنید ، و بگذارید تا به وسیله گوشتکوب برقی ، به خوبی مخلوط شود.
بعد از انجام دادن این مرحله ، برای ان که لواشک را خشک کنید ، سینی های بزرگ را بیاورید و سپس روی ان را سلفون بکشید ، و کف ان را چرب کنید و سپس لواشک را بر روی سطح ان بریزید و سپس ، روی ان را یکنواخت و صاف کنید.
برای اینکه سریع تر خشک شود ان ها را در برابر خورشید قرار دهید و اگر می خواهید سریع تر ، خشک شود ان ها را داخل فر قرار دهید.
فر بایستی در دمای ۱۲۰ الی ۱۳۰ درجه قرار دهید ، و بگذارید تا دو الی سه ساعت در فر بماند.
این گونه است که لواشک شما تهیه می شود ، فقط بخاطر داشته باشید که ، نایلون روی ان نکشید چراکه کپک خواهد زد.