🟢خالق HarmonyOS و EMUI هواوی را ترک می کند
🟢خالق HarmonyOS و EMUI هواوی را ترک می کند
🟢خالق HarmonyOS و EMUI هواوی را ترک می کند



مطمئناً شنیدن این خبر بدی است که رئیس بخش نرم افزار گروه تجاری مصرف کننده هواوی - وان چنگلو، هواوی را ترک می کند.  او به‌عنوان خالق و رهبر دو نرم‌افزار اصلی مبتنی بر مصرف‌کننده هوآوی - HarmonyOS و EMUI  شناخته شده است و دانستن اینکه او راه خود را از زیر سایه غول فناوری چینی خارج می‌کند، دلخراش است، اما یک جنبه جالب نیز در این داستان وجود دارد.

 به گفته منابع خبری چین، دکتر وانگ چانگلو، خالق و رهبر هارمونی او اس و EMUI هواوی، هواوی را ترک کرده و احتمالا به شرکت توسعه صنعت دیجیتال شنژن کاهونگ می‌پیوندد.  تحقیق در مورد سیستم عامل HarmonyOS و گسترش دامنه دسترسی این سیستم عامل برای موارد مصرف کننده و صنعتی.
Shenzhen Kaihong Digital Industry Development Co., Ltd. (Shen Kaihong) در 26 آگوست 2021 تأسیس شد. این شرکت عمدتاً بر تحقیق و توسعه سیستم‌های عامل اینترنت اشیا تمرکز دارد.  طبق این فهرست، Shenzhen Kaihong ظاهراً شاهد رشد سیستم عامل HarmonyOS در صنعت بوده است.
 سازنده فناوری یکی از مشارکت‌کنندگان برتر در اکوسیستم سیستم عامل HarmonyOS است و متعهد به ترویج شرکت‌های با فناوری پیشرفته در تجارت‌های IoT و صنعت IoT است.  موارد دیگر نیز وجود دارد، این شرکت از نزدیک با هواوی همکاری می کند تا HarmonyOS را برای بازار مصرف کننده و همچنین موارد استفاده صنعتی تبلیغ کند.
اگر بیشتر به این موضوع بپردازیم، متوجه خواهیم شد که Shenzhen Kaihong یک شرکت مبتنی بر سهام است که در فناوری هابل، یک شرکت کاملاً متعلق به هولدینگ هوآوی، بازوی سرمایه گذاری هواوی، مشارکت داشته است.
 این امر منطقی است و مشارکت وانگ چنگلو در این شرکت دامنه دسترسی HarmonyOS را بیشتر می‌کند، که می‌تواند پیشرفت بزرگی نیز باشد.
وانگ چانگلو در سال 1998 به هواوی پیوست و در ابتدا به عنوان رئیس خط تولید شبکه اصلی فعالیت می کرد.  سپس زیرساخت نرم افزار ICT را در اختیار گرفت.  با این حال، موفقیت اصلی او شامل مسئولیت سیستم عامل HarmonyOS، تحقیق و توسعه اکوسیستم و فناوری و مدیریت سبک زندگی است.
 علاوه بر این، او مسئول EMUI و راه‌حل‌های ابری مصرف‌کننده و همچنین پوشش‌های ابری مصرف‌کننده برای راه‌حل‌هایی مانند 1+8+N بوده است.  در حال حاضر هواوی چنین خبری را از طریق کانال رسمی خود تایید نکرده است اما شما را در جریان قرار خواهیم داد.