دیوارهای پرکاربرد و زیبای شیشه ای
دیوارهای پرکاربرد و زیبای شیشه ای
🔳 دیوار های پر کاربرد و زیبای شیشه ای ، مناسب هر محیطی 
 


دیوار های شیشه ای ، از موثر ترین و پر کاربرد ترین تاسیسات شیشه ای موجود در بازار ، می باشند . این دیوار های منحصر به فرد ، در جاهایی استفاده می شوند که نیاز به مرزبندی است ، و در عین حال نیاز است که روشنایی آن بخش همچون سابق ، حفظ شود . برای این نوع از دیوار های زیبا و خاص ، می توان از شیشه های شفاف بهره برد ، بدون این که فضای کف و همچنین انتشار نور را از بین برود ‌. 
نکته مهمی که باید در مورد دیوار های شیشه ای ذکر کرد این امر است که : به علت این که جنس این دیوار ها از شیشه است ( به هیچ عنوان روشنایی محیط را کاهش نمی دهد ) و در واقع ضخامت آن مانند دیگر دیوار ها نیست که باعث کوچک تر به نظر رسیدن محیط شود ، افراد کثیری تمایل دارند تا از این دیوار ها در محیط خود بهره ببرند ، و باعث شوند که محیط شان دل باز تر و بزرگ تر به نظر برسد 

شیشه از دیگر مواد همچون : گچ ، آجر ، و ... سبک تر می باشد و به همین خاطر ، ساختار محیط و یا خانه را به هیچ عنوان سنگین نمی کند . و برخلاف موادی که در فوق ذکر شد ، به هیچ عنوان پس از گذشت مدتی طولانی ، تغییری در آن ایجاد نخواهد شد . در واقع شیشه ، مستعد زنگ زدگی و یا حتی تاخوردن ، و .. نیست و به همین خاطر است که طول عمر بسیار بیش تری نسبت به دیگر مواد دارد . در خصوص قاب دیوار های پر کاربرد و دلنشین شیشه ای ، باید افزود که : به طور معمول قاب این دیوار های شیشه ای ، از فلز می باشد و از جنس آلومینیوم . ولی با این حال در صورتی که افراد تمایل داشته باشند ، می توانند بر حسب دکوراسیون محیط خود از رنگ های دیگری نیز بهره ببرند .
این امکان برای افراد هست که دیوار شیشه ای خود را متحرک کنند . برای بهره بردن از این امکان ، لازم است که غلتک هایی را در قسمت زیرین قاب تعبیه شود تا افراد بتوانند به راحتی آن را جا به جا نمایند . و مرزبندی و تقسیم بندی فضا را به راحتی تغییر دهند . که این ویژگی از منحصر به فرد ترین مزایای دیوار های پر کاربرد و زیبای شیشه ای می باشد ، لازم به ذکر است که : این امکان در دیوار های معمولی وجود ندارد .
از دیوار های شیشه ای می توان مقابل پاسیو و یا حتی بالکن نیز بهره برد ، و باعث زیبایی دوچندان محیط شد . از این دیوار های شیشه ای منحصر به فرد و زیبا ، می توان برای جلوگیری‌ نمودن از اتلاف گرما و انرژی و صدا از شیشه های دوجداره عایق ، استفاده نمود . ممکن است برای افراد این موضوع که دیوار های شیشه ای را چگونه باید تمیز کنند ،‌ مسئله بسیار بزرگی‌ باشد . باید افزود که : افراد می توانند در نهایت سهولت و سرعت ، این دیوار های شیشه ای را همچون روز اول تمیز و درخشان کنند . شیشه های این دیوار ها از با کیفیت ترین شیشه های موجود در بازار می باشند ، و به هیچ عنوان لک و گرد و غبار بر روی آن ها ، باقی نمی ماند .
از این دیوار های شیشه ای ، می توان در محیط های مسکونی ، محیط های تجاری و اداری ، سرویس بهداشتی ، و ... بهره برد .