تایل های سقفی فومی و طرح بی نظیر آن
 تایل های سقفی فومی و طرح بی نظیر آن
🔴 تایل های سقفی فومی و طرح بی نظیر آن 



 
امروزه تایل های سقفی بی شماری ، در بازار موجود می باشند که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود ، می باشد . از جمله این تایل ها می توان به تایل های سقفی فومی اشاره کرد . تایل های سقفی زیبا و پر کاربرد فومی ، از جمله متریال های پر طرفدار و خاص در زمینه زیبا تر نمودن سقف است . البته باید افزود که : علاوه بر زیبا نمودن سقف ، تایل های سقفی فومی باعث پوشاندن تاسیساتی که در سقف به کار رفته نیز ، می شوند . از دیگر مواردی که می توان در مورد تایل های سقفی فومی ذکر کرد ، این امر است که : این تایل های سقفی پر کاربرد ، علاوه بر داران بودن طرح هایی زیبا ، این امکان را نیز برای طرفداران خود به ارمغان آوردند که هر چراغی را که خواستند ، بتوانند با خاطر آسوده در پشت این تایل های سقفی ، نصب نمایند و منجر به زیبا ترین شدن سقف محیط شان شوند . جنس تایل های سقفی فومی ، همان طور که از نام آن ها مشخص است ، از فوم فشرده شده می باشد . در مورد ابعاد و ضخامت این تایل ها نیز باید افزود که : ابعاد تایل های سقفی پر طرفدار و زیبای فومی ، شصت در شصت سانتی متر ، و ضخامت آنان هشت میلی متر می باشد ( پشت این محصول ، طلقی به ضخامت دو میلی متر ( شیری رنگ ) پرس شده است ) ، در واقع ذکر این نکته در این جا حائز اهمیت است که : افراد نمی توانند در ابعاد سفارشی ، این تایل های سقفی فومی را ، سفارش دهند .


در خصوص کاربرد های تایل های سقفی فومی ، می توان به استفاده کردن در : محیط های فرهنگی ، اداری ، سال های کنفرانس ، راهرو ها ، ساختمانهای  پزشکان ، محیط های درمانی و بهداشتق ، بیمارستان ها ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، حمام ، و ... اشاره کرد .
این تایل های سقفی زیبا ، نسبت به دیگر تایل های موجود در بازار سبک وزن تر می باشند و مهم تر این که ، رنگ پذیر نیز هستند . تایل های پر کاربرد سقفی فومی ، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری در مقایسه با دیگر تایل ها ، برخوردارند و به صورت کاذب بر روی سقف محیط ، نصب می شوند .
نکته دیگری که در خصوص تایل های سقفی فومی ، می توان ذکر کرد این امر است که : این تایل های پر کاربرد و منحصر به فرد ، دوستدار محیط زیست می باشند که به همین خاطر ، افراد می توانند با خاطر آسوده از این تایل های سقفی بهره ببرند . افراد می توانند هر زمان که تمایل داشتند به راحتی تایل های سقفی پر کاربرد فومی ، را جمع آوری کنند ولی دیگر نمی توانند در مکان دیگری  نصب نمایند ، اما می توانند پس از آن که تایل های سقفی زیبا و خاص فومی را نصب‌ نمودند ، آن را رنگ آمیزی کنند .