سامسونگ گلکسی واچ 4 شما در آستانه دریافت ارتقای عالی است
سامسونگ گلکسی واچ 4 شما در آستانه دریافت  ارتقای عالی است
سامسونگ گلکسی واچ 4 شما در آستانه دریافت  ارتقای عالی است




در بحبوحه کنفرانس Google I/O 2022، سامسونگ فاش می‌کند که برخی از تغییرات آتی Google راه خود را به Galaxy Watch 4 باز می‌کند.
تغییرات شامل دستیار جدید Google برای تعاملات سریعتر و طبیعی تر، برنامه های جدید، Google Wallet و حتی ویژگی تماس اضطراری است.  متأسفانه، هیچ یک از این ویژگی ها تاریخ راه اندازی مشخصی ندارند، اما برخی از آنها به زودی وارد می شوند.
 ویژگی‌ها و برنامه‌های جدید Wear OS
 در حالی که منتظریم، بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه می‌توانیم در این به‌روزرسانی‌های Wear OS انتظار داشته باشیم.
دستیار هوشمند باید با اجازه شما بتواند بفهمد چه زمانی مستقیماً با او صحبت می کنید.  این به‌روزرسانی Google Assistant ابتدا در Next Hub Max ارائه می‌شود، در حالی که نسخه Wear OS یک روز انتشار در انتظار دارد.
همه برنامه‌های جدید موسیقی، ورزشی و ارتباطی که امسال عرضه می‌شوند، در همین قایق هستند.  Spotify، Adidas Running، LINE، اپلیکیشن پیام‌رسان KakaoTalk، SoundCloud و Deezer امسال عرضه خواهند شد.  به ویژه Spotify تعامل منحصر به فردی با Google Assistant خواهد داشت، زیرا می توانید آهنگ ها را فقط با صدای خود تغییر دهید.

 سامسونگ همچنین در یک پست وبلاگی که به‌روزرسانی‌ها را بیان می‌کند، اشاره می‌کند که برنامه‌ها و سرویس‌های Google بیشتری برای Wear OS بهینه می‌شوند، اما به جزئیات نمی‌پردازد که کدام‌ها و چه زمانی.
سپس Google Wallet اصلاح شده است که دیگر یک فکر بعدی نیست.  برنامه جدید با پشتیبانی از کارت های پرداخت شروع می شود.  بعداً، Wallet می‌تواند کلیدهای هتل، نشان‌های اداری و حتی گواهینامه‌های رانندگی را در سیستم عامل ذخیره کند.
و در نهایت، Galaxy Watch 4 دارای Emergency SOS خواهد بود که به شما امکان می دهد مستقیماً از ساعت خود با دوستان، خانواده و حتی خدمات اضطراری تماس بگیرید.  چیزی شبیه به این در حال حاضر از طریق هشدارهای اولیه زلزله وجود دارد، که شاهد انتشار جهانی خواهیم بود، اما فقط در مکان‌هایی که زلزله‌ها شایع‌تر هستند.
یک موضوع رایج برای I/O 2022 بازگشت برنامه ها و پلتفرم های قدیمی و یا تا حدودی نادیده گرفته شده بود.  ما شاهد بازگشت Google Wallet و احیای دستیار بودیم.  Wear OS به سختی فراموش می‌شد، اما اغلب دوره‌های زمانی زیادی را بدون به‌روزرسانی اساسی مشاهده می‌کردیم، و مواردی که ما دیدیم بسیار کوچک بودند.
 سامسونگ ممکن است انجام نشود.  در پست، با گفتن به همه که منتظر به‌روزرسانی‌های آینده باشند، به پایان می‌رسد.  دیدن آنچه که آن و گوگل در اختیار دارند بسیار جذاب خواهد بود.