چند اپلیکیشن آموزش گرامر انواع زبان های مختلف
چند اپلیکیشن آموزش گرامر انواع زبان های مختلف

چند اپلیکیشن آموزش گرامر انواع زبان های مختلف

بسیاری از افراد در تلاش هستند که زبان یاد بگیرند و این آموزش می تواند در قالب مکالمه و گرامر باشد، و زبان های انگلیسی و فرانسوی و آلمانی و دیگر زبان ها، را شامل می شود، برخی از افراد برای گرفتن مدرک برخی دیگر برای مهاجرت و غیره ، درصدد یادگیری زبان بر می آیند. ما دراینجا چند اپ را معرفی می کنیم که گرامر انواع زبان های خارجی را به شما آموزش می دهد و ساختار زبانی و جمله بندی را از طریق ان می توانید بیاموزید.


در این میان افرادی هستند که مشغله زیادی دارند و فرصت نمی کنند تا، درکلاس های آموزشی حضور پیدا کنند، در نتیجه سمت برنامه های اینترنتی می روند هر چند که باید گفت شرکت درکلاس های حضوری بهتر از مجازی و خودآموز خواندن است.
برای استفاده از اپ های مختلف حتما این نکته را به خاطر داشته باشید که حتما از سایت معتبری ان را دریافت کنید تا در حین اموزش ان، به اشتباه اطلاعات غلط را یاد نگیرید . از جمله اپ های بسیار خوبی که می توانند دستور زبان و یا به اصطلاح گرامر انواع زبان را به شما اموزش دهند عبارتند از: انگلیش گرامر که توسط استاد مورفی طراحی شده است که خود این استاد، کتاب هم دارد که این برنامه از روی کتابش درست شده و به خوبی گرامر را اموزش می دهد، و در رابطه با زبان انگلیسی می توانید ، مطلب یاد بگیرید.
این اپ ۱۴۵ درس دارد، که به صورت رایگان می توان ان را دانلود کرد، اما برای استفاده از همه ی این درس ها باید حدود ۱۵ دلار،  درون برنامه ای پرداخت شود.
این اپ گران است اما ارزش دارد، و البته که طرفداران زیادی راهم دارد و برنامه ای بسیار کاربردی است.
اپ دیگر، گرامر تست نام دارد، که ۱۲۰۰ تا تمرین داشته، و آزمون های مختلفی هم دارد، و می تواند تعیین سطح کند. این برنامه رایگان است و به راحتی در دسترس شما قرار می گیرد و می توانید از طریق ان، دستور زبان ، انواع زبان ها را بیاموزید.
از طرفی این برنامه ها را می توانید از طریق، اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید و در هر دو سیستم عامل اندروید و ای او اس پخش می شود.
یکی دیگر از این اپلیکیشن ها، گرامرلی می باشد که این اپ هم رایگان است و همانند دو اپ دیگر می باشد، و البته یک ویژگی بسیار خوبی که دارد این است که، می تواند نوشته های شما را از لحاظ گرامری تصحیح کند و این کار را به صورت خودکار انجام می دهد.
اپ دیگر لرن گرامر نام دارد، که ۲۰۰۰ قابلیت و امکانات دارد، و می توانید به توسط ان با گرامر انواع زبان های مختلف اشنا شوید و تمامی مراحل ان را به خوبی سپری کنید، این اپ بسیار ساده است و برای افراد مبتدی مناسب است البته که جمله بندی را هم به ان ها اموزش می دهد و رایگان است و پرداخت درون برنامه ای ندارد.
اپ فوق العاده دیگر، اکسفورد گرامر نام دارد، و ۲۵۰ مورد قواعد دستوری دارد و می تواند به خوبی جمله بندی را به کاربر اموزش دهد، و هم چنین دارای دیکشنری هم می باشد و البته که نصب ان رایگان است اما برای استفاده بیشتر از قابلیت های ان باید ۱۱ دلار پرداخت درون برنامه ای کرد.
یوتیوب هم یک منبع کامل اموزشی است که، ویدیو هایی درباره گرامر و نگارش وجود دارد، و این اپ کاملا رایگان است و کانال های بسیار زیادی درباره اموزش دستور زبان دارد.
هم چنین برای استفاده بیشتر از ان و دیدن برخی از ویدیو ها باید ۱۱ دلار پرداخت کنید.