شیائومی watch مخصوص کودکان
شیائومی watch  مخصوص کودکان

شیائومی watch  مخصوص کودکان

شرکت شیائومی در طی اقدامی، از یک ساعت هوشمند مخصوص کودکان پرده برداری کرد. این شرکت بسیار سر امد است و محصولات خوب و با کیفیتی را ارائه می دهد، این ساعت می رابیت نام دارد و برای کودکان طراحی شده است و قابلیت های زیادی را دارد.  از جمله ویژگی خوبی که این ساعت هوشمند دارد، موقعیت یاب ان است که بسیار برای کودکان مناسب است، هم چنین اینکه این ساعت هوشمند یک دوربین عالی دارد که در یکی از کناره های ان قرار دارد، و حالت مربعی دارد و دوگانه است و کیفیت خوبی را دارد.


این ساعت هوشمند، ۲۰۳ دلاری می باشد ولی می ارزد و امکانات ویژه ای دارد، از طرفی ۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته و می تواند رم مموری یک گیگابایت در خود جای دهد، اندازه ی صفحه نمایشگر ان ۱.۴۵ اینچ است و از میلیون ها رنگ تشکیل شده است.
پیکسل و رزولوشن ان بالاست ، بند ان از جنس سیلیکونی بوده و اصلا دست را اذیت نمی کند، و حساسیت ایجاد نمی کند. این ساعت هوشمند، دارای اپلیکیشن های اموزشی، برای کودکان می باشد که می توانند از ان استفاده کنند. حتی این ساعت هوشمند، دارای سه لایه محافظ گوریلا گلس است که ان را در برابر ضربه و خط و خش محافظت می کند.
این ساعت می تواند ضربان قلب کودک را نیز سنجش کند، و حتی دارای اپ هایی برای فعالیت های ورزشی کودک است، فعالیت هایی مانند دویدن، دوچرخه بازی، و طناب بازی را بررسی می کند و به توسط ان می توان انجام داد.


این ساعت دارای پردازنده ی مرکزی چهار هسته ای است که قدرت پاسخ گویی خوبی را دارد، و درباره سلامت کودک هم می تواند هشدار های لازم را بدهد.
باتری ان از جنس لیتیوم یون است،  و غیر قابل تعویض می باشد و عمر ان مفید است و شارژ را به خوبی نگه می دارد. والدین از طریق این ساعت هوشمند می توانند فعالیت های کودک خود را نظارت کنند، و شبکه های اجتماعی ان ها را غیر فعال کنند.
این ساعت هوشمند به خوبی می تواند،تماس صوتی و تماس تصویری را برقرار کند. این ساعت هوشمند، سیمکارت خور است، و می توان توسط ان به مکالمه پرداخت، و حتی می توان در ان ۶ شماره ذخیره کرد.
انواع رینگتون ها در این ساعت است، و اپ های مختلفی می توان در ان نصب کرد، نوردهی صفحه ان خوب است، و در زیر نور خورشید می توان به صفحه به خوبی نگاه کرد.
کارت گرافیکی ان هم ادرنو است، و در جعبه خود شارژ مخصوص به خود را دارد. بند های این ساعت را می توان تعویض کرد و از رنگ های مختلف استفاده کرد. هم چنین اینکه این محصول در برابر اب و گردو غبار مقاوم است، و در رابطه با ان ، گواهی نامه دارد.
این ساعت به زودی عرضه خواهد شد و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. وضوح تصویر این محصول عالی است و زمانی که کودک به ان نگاه نکند صفحه نمایشگر خاموش می شود، حتی در ان فیلتر نور ابی نیز تعبیه شده است که چشمان کاربر اسیب نبیند.
هم چنین این شرکت برای اینکه صفحه نمایشگر کثیف نشود، بر روی ان لایه ضد لک و اثر انگشت قرار داده است.
هم چنین بدنه ی این ساعت مقاوم است و ضد ضربه می باشد و از طرفی، ایرادی ندارد که ان را زیر برف و باران استفاده کنید چرا که اسیب نخواهد دید.
این ساعت هوشمند مجهز به اعلام اب و هوا، و حتی پخش موزیک نیز می باشد که می تواند توسط والدین تنظیم گردد. زاویه دید ان هم ۱۶۰ درجه می باشد.