چگونه اطلاعات حذف شده توسط اینستاگرام،را حذف و یا دانلود کنید
چگونه اطلاعات حذف شده توسط اینستاگرام،را حذف و یا دانلود کنید

چگونه اطلاعات حذف شده توسط اینستاگرام،را حذف و یا دانلود کنید


اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی است که، از سمت کاربران خود کسب درامد می کند، و بسیاری از اطلاعات ان ها را ثبت می کند و نگه می دارد که این اطلاعات می تواند، عکس ها، فیلم ها و غیره باشد که در این شبکه اجتماعی می ماند. حال برای ان که متوجه بشوید ، چه داده هایی از شما توسط اینستاگرام ذخیره شده است، با ما همراه باشید تا متوجه شوید چگونه ان ها را دانلود و یا حذف کنید.


از طرفی، این مطلب را هم بدانید که جدای از پیج پریویت،برخی از کاربران، پیج هایی پابلیک دارند که از طریق ان کسب و کار خود را انجام می دهند و این اطلاعات برای ان ها مهم است، در این حین ممکن است که اکانت خود را از دست بدهند و دیگر به اطلاعاتشان دسترسی نداشته باشند، در این صورت، قابلیتی وجود دارد که از طریق ان می توانید اطلاعات را دانلود کرده و بک اپ بگیرید.
حال این اطلاعات می تواند، پست ها و استوری ها و لایک ها و دایرکت ها می باشد،  و بعد از بک اپ گیری این اجازه را دیگر به افراد سودجو نمی دهید که، از اطلاعات با ارزش شما سواستفاده کنند.
حالا برای اینکه به دیتای اینستاگرام، دسترسی پیدا کنید بهتر است که به قسمت پروفایل خود مراجعه کنید، و به داخل تنظیمات ان بروید، و بعد از ان به قسمت سکوریتی رفته و اکسس دیتا را بازکنید، دراین بخش همه داده های اینستاگرام شما برایتان به نمایش در می اید، که به راحتی می توانید ان ها را جمع بندی کنید.
از طریق کامپیوتر هم می توانید از همین راه به اکسس دیتا وارد شوید، و تمام اطلاعاتی را که به اشتراک گذاشته بودید را مشاهده کنید.
حالا اگر قصد این را داشته باشید که کلا اکانت خود را پاک کنید و از اینستاگرام بروید، بهتر می باشد که اطلاعات خود را دانلود کرده و سپس این اپ را حذف کنید، برای این کار فرقی نمی کند چه در سیستم عامل اندروید و چه آی او اس، می توانید به تنظیمات رفته و به بخش دانلود دیتا مراجعه کنید و اطلاعات را دانلود نمایید.
در کامپیوتر نیز، می توانید همین مراحل را بروید ، فقط در قسمت دانلود دیتا بایستی که ایمیل خود را هم وارد کنید، و بعد به مرحله بعد بروید. بعد از ان باید رمز اینستاگرام خود را وارد کنید و بعد درخواست، دانلود دهید.
بعد از انجام این فرایند خود اینستاگرام در ۴۸ ساعت اینده، اطلاعات را به شما ایمیل می کند.
حالا اگر می خواهید که اکانت خود را کلا پاک کنید بایستی در گوگل بنویسید حذف اکانت اینستاگرام و بعد سایتی می اید که باید وارد ان شوید،  و بعد سوالات داده شده را پاسخ دهید، و بعد رمز خود را وارد و گزینه حذف اکانت را بزنید.
البته اینستاگرام، حدود ۳۰ روز منتظر می ماند که اگر کاربر، قصد برگشتن داشت راحت تر، بتواند دسترسی پیدا کند. البته تا ان موقع حساب کاربری شما از دید دیگران پنهان می ماند.
اینستاگرام، حتی مقدار زمانی که دراین اپ، سپری می کنید را هم نشان می دهد، و شما می توانید به این داده هم دسترسی پیدا کنید، برخی دیگر از افراد ، برای انجام فعالیت های روزمره خود، مدتی اینستاگرام خود را غیر فعال کرده و مجدد باز میگردند که در این صورت هم، اینستاگرام اطلاعات را به صورت کامل ذخیره کرده و نگه می دارد.
از طرفی این مطلب راهم به خاطر داشته باشید که از حساب کاربری خود ، اطمینان حاصل کنید تا اطلاعاتتان امنیت درستی را داشته باشد.