11 افزونه جدید گوگل کروم
11 افزونه جدید گوگل کروم

11 افزونه جدید گوگل کروم


جستجوگر و یا مرورگر گوگل کروم، بسیار در بین کاربران محبوب است و افزونه های در دسترسی دارد که می توان توسط ان ها، به خانه، ردیاب و سایر قسمت کنترل کرد، علاوه بر این این افزونه ها جدای از ان که یک سری قابلیت ها را به این مرورگر اضافه می کنند می توانند در کنار ان، یک سری موارد ناخواسته را هم غیر فعال و یا حذف کنند.
یکی از این افزونه ها، momentum می باشد، که کاربر توسط ان می تواند تصویر زمینه را عوض کند، و انواع فعالیت ها را می توان با ان انجام داد و این افزونه ساعت را هم به صورت واضح نشان می دهد.
هم چنین بر روی صفحه برای شما یک جمله،انگیزشی نمایش می دهد تا روز شما را بسازد.

افزونه بعدی، فوکوس می باشد که مناسب افرادی است که دراینترنت زیاد حضور دارند و به کارهایشان نمی رسند، این برنامه می تواند برای حضور شما در هر سایتی که از ان بازدید می کنید زمان بندی کند. در نتیجه با اینکار، دسترسی شما را محدود می کند تا به دیگر فعالیتتان برسید.
یکی دیگر از این افزونه ها، bitwarden می باشد که می توان از طریق ان،  رمز های عبوری را کنترل کرد و حتی اینکه این رمز ها را ذخیره کند، و اطلاعات را محفوظ نگه دارد، و شما می توانید این قابلیت را از قسمت تنظیمات هم فعال نمایید.
مجیک تکست هم از افزونه های مهم کروم می باشد، که با استفاده از ان می توانید جملات و کلمات پر تکرار خود را به حافظه ان بسپارید و هر زمان که بخواهید با اشاره ای به ان کل کلمه نوشته خواهد شد. این افزونه برای افراد فراموش کار بسیار مناسب است، و می تواند اطلاعات را ذخیره کند و به کاربر کمک نماید.
از طرفی افزونه zoom هم می تواند به شما کمک کند تا میتینگ های خود را برنامه ریزی کنید، هم چنین اینکه ادرس و برنامه های شما را به همکارانتان ایمیل می کند و می تواند ساعت مناسب و تاریخ را بر روی تقویم ذخیره داشته باشد و به شما اطلاع دهد.

افزونه دیگر هایلایتر است ، که پژوهشگران از سایت هایی که دیدن می کنند می توانند توسط ان مطالبی را که، پسند کردند را هایلایت کنند و ان را ذخیره داشته باشند.
افزونه گرامر هم بسیار پرکاربرد است و می توان از ان برای ویرایش متن های انگلیسی استفاده کرد، هم چنین می تواند بر روی وبلاگ و ایمیل تان هم کنترل داشته باشد تا به خوبی متن را بنویسید.
افزونه دیگر هانی نام دارد که برای خرید های اینترنتی بسیار مناسب است و کاربران می توانند از ان برای دریافت انواع کد های تخفیف و بهترین محصولات استفاده کنند، این افزونه می تواند محصول با کیفیت معرفی کند، و حتی اینکه اگر ان محصول در جای دیگر ارزان است ان را به کاربر نشان می دهد و به او کمک می کند.
افزونه وان تب نیز کمک می کند که سرعت سیستم بالابرود و برنامه ها به خوبی اجرا شوند، و استفاده رم گوگل کروم را هم کاهش می دهد.
افزونه مجیک اکشن یوتیوب نیز ، دهمین افزونه می باشد که می توان توسط ان ویدیو های یوتیوب را به صورت اچ دی تماشا کرد، هم چنین می توان ان را به حالت سینما در اورد و از دارک مود هم استفاده کرد.
افزونه دیگر بلاک می باشد، که از طریق ان می توانید، ردیاب های انلاین را مسدود کرد از طرفی، از رم کمتر استفاده می کند و برای کاربر خوب است و کاملا رایگان می باشد، و از اطلاعات کاربر مراقبت می کند.