اپلیکیشن hellotalk که زبان یاد می دهد
اپلیکیشن hellotalk که زبان یاد می دهد

اپلیکیشن hellotalk که زبان یاد می دهد



اپلیکیشنی وجود دارد که، می تواند به خوبی به افراد زبان اموزش دهد، این اپلیکیشن به صورت چت کردن انواع زبان را یاد می دهد، و افراد در محیط خوب ان می توانند هر زبانی که بخواهند را یاد بگیرند، اموزش در این اپلیکیشن حرفه ای است ، و قدرت صحبت کردن و حتی گوش دادن را افزایش می دهد، و طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است درصد افرادی که از طریق مکالمه و چت، زبان بیاموزند، بهتر می توانند از ان استفاده کنند تا کسانی که از گرامر شروع می کنند.

در  واقع همان طور که می دانید، بهترین راه برای یاد گرفتن، زبان صحبت کردن ان هم با افرادی است که عضو ان کشور می باشند و به صورت بومی هستند و می توان علاوه بر ان، بسیاری از تلفظ هاو حتی لهجه ها، و اصطلاحات را اموخت.
این اپلیکیشن از ۱۵۰ نوع زبان، پشتیبانی می کند و امکانات جالبی دارد و فضای ان بسیار راحت و کاربردی و رنگارنگ است و اصلا کاربر را خسته نمی کند، هم چنین اینکه شما می توانید با هر شخصی در دنیا صحبت کنید، و به صورت کاملا هیجان انگیز به یاد گیری زبان مورد علاقه خود بپردازید.
بخش های این اپلیکیشن، شامل لحظات، یادگیری زبان خارجی، پیدا کردن افراد در دنیا، و صحبت کردن می باشد که می توانید ان ها را انتخاب کرده و استفاده کنید.
در بخش تنظیمات ان نیز، بخشی برای جستجو وجود دارد که می توانید از ان قسمت افرادی که را با شما هم ردیف و هم هدف هستند را، انتخاب کنید و یا اینکه فردی را پیدا کنید و به مکالمه بپردازید.
در قسمت لحظات، می توانید راجع به فرهنگ  و سنت های یک کشور و غذاها و جاهای دیدنی ان بیشتر مطالعه کنید، و یا اینکه می توانید از کشور خود اطلاعاتی را در ان قرار دهید تا دیگران از ان بهره مند شوند.
این اپلیکیشن بسیار جذاب است، و قابلیت های فراوانی دارد از جمله ان که، می توان از طریق ان تماس صوتی و یا تصویری ، با پارتنر خود بگیرید.
هم چنین این اپلیکیشن رایگان است، و شما می توانید سطح زبان خود را توسط ان بالا ببرید و واژه ها و جملات بیشتری را یاد بگیرید، و دوستانی را پیدا کنید و لحظات خوبی را با ان بگذرانید.
این اپ، هم بر روی گوشی های اندروید و هم بر روی گوشی های دارای ای او اس، می تواند نصب شود، و حجم ان نیز خوب است. البته باید گفت که، پیدا کردن شریکی که بتوان به همراه ان ، زبان اموخت قطعا کار دشواری است، و باید بسیار جست و جو کنید تا فردی را پیدا کنید ، در واقع شاید این مسئله یکی از مشکلات این اپ باشد.
البته این اپ، بسیار محبوب و پرطرفدار است و خیلی دانلود شده و از طرف کاربران به ان امتیاز داده شده است. در قسمت سمت راست، ایکونی ابی رنگ وجود دارد که می توانید پیام های پارتنر خود را ببینید،  و حتی اشکال گرامری سخنان او را ملاحظه کنید که این قابلیت بسیار بی نظیر است.

حتی می توانید اشکال و جملات هم دیگر را دیده و اگر ایرادی داشت، تصحیح کنید و این مطلب خیلی به یادگیری زبان کمک می کند. از طرفی، می توانید از قسمت ترجمه، استفاده کرده و ترجمه جملات شریک خود را ببینید، و یا حتی روی کلمه speak زده، و مجددا تلفظ را گوش دهید.
این اپلیکیشن، امکان تغییر رنگ فضا ی کاربردی را داشته، و می توان ان را بر روی اپ تاپ نیز نصب کرد و به راحتی تماس برقرار کرد.