گوشی موبایل سامسونگ مدل s10
گوشی موبایل سامسونگ  مدل s10

گوشی موبایل سامسونگ  مدل s10


شرکت سامسونگ در رده های اس ، سنگ تمام گذاشته است و در واقع این سری از گوشی های سامسونگ، دارای طراحی و ساخت بسیار منحصر بفردی هستند که زیبایی ان ها چشم گیر است، این گوشی در سال ۲۰۱۹ وارد بازار جهانی شده، و طرفداران مخصوص به خودش را پیدا کرده است، صفحه نمایشگر ان بزرگ بوده و از نوع خازنی است و از میلیون ها رنگ تشکیل یافته است،  همین طور اینکه صفحه نمایشگر ان حالت اکواریومی دارد و اطراف ان خمیده است، باتری ان از جنس لیتیوم یون بوده و غیر قابل تعویض می باشد، و ظرفیت ان ۵۰۰۰ میلی امپر بر ساعت می باشد ، و به خوبی شارژ را نگه می دارد و کاربر حتی می تواند با بازی های سنگین و برنامه های سنگین کار کند و نگران باتری نباشد.

کارت گرافیکی ان از نوع ادرنو می باشد و سی پی یو قوی ای دارد و دستگاه داغ نمی کند، از ابتدای امر در این گوشی ، برنامه افیس وجود دارد و کاربر می تواند به خوبی از ان بهره مند شود. این گوشی از برنامه های ، گوگل نیز پشتیبانی می کند و فضای اینترنت را در اختیار کاربر قرار می دهد. هم چنین گلکسی اس ۱۰ می تواند به نت خط و وایفای متصل شود و می توان در ان ، شبکه های اجتماعی را نصب و استفاده کرد.
برای محافظت از صفحه نمایشگر ان، بهتر است که از گوریلا گلس استفاده شود و اینکه فریم دستگاه نیز الومینیومی است، تراشه ان نیز از نوع اسنپدراگون ۸۵۵ می باشد که ساخته شده کشور چین و کره و امریکا می باشد، و در واقع هفت نانومتری می باشد. این دستگاه مجهز به بلندگوی استریو است که یک جک ۳.۵ میلی متری دارد، و پخش صدای ان بسیار خوب است و حتی دالبی اتموس هم پخش می کند.
هم چنین اینکه در ان قابلیت استفاده از رادیو، قطب نما، جی پی اس و بلوتوث وجود دارد . یک درگاه یو اس بی دارد که از طریق ان می تواند به سایر وسایل مربوطه متصل شود و اطلاعات خود را منتقل کند.
این گوشی تعداد رنگ های زیادی دارد که اتفاقا رنگ های شادی هم هست و طرفداران، می توانند هر کدام از ان را انتخاب کنند، قیمت این گوشی چیزی حدود ۸۰۰ یورو می باشد و بسیار با کیفیت است و اصلاکاربر را، از خود ناراضی نمی کند.
در جعبه این گوشی کابل شارژ، و دفترچه راهنما و هندزفری وجود دارد، هم چنین اینکه این گوشی دارای فشارسنج و ضربان سنج نیز می باشد که کمتر در گوشی های امروزی ان را می بینیم و قابلیت ویژه ای است.
در پشت گوشی سه دوربین به صورت ردیفی وجود دارد، که به ترتیب ۱۲و ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی ان ۱۰مگاپیکسل است که بسیار با کیفیت هستند، و تصاویر و فیلم های بسیار خوبی را نیز، ثبت می کنند، هم چنین اینکه این دوربین ها ، مجهز به لرزش گیر اپتیکال، زوم دو برابری، فوکوس خودکار و لنز واید می باشد که کاربر می تواند از ان ها استفاده کند.

حافظه داخلی این گوشی زیبا، ۵۱۲ مگابایت بوده که می تواند رم مموری ۸ گیگابایتی نیز در خود جای می  دهد، سیستم عامل ان نیز اندروید می باشد که قابلیت ارتقا دارد. در این گوشی می توان به صورت همزمان از دوسیمکارت و یا تک سیمکارت، استفاده کرد. از طرفی این گوشی در برابر اب و گردو غبار مقاوم است و در رابطه با این موضوع گواهی نامه دارد. هم چنین این دستگاه، حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره و حتی سنسور مجاورت را هم دارد.